Hrvatska je kao atraktivna i kvalitetna turistička destinacije predstavljena u sklopu magazina GEO Saison, jedne od vodećih njemačkih publikacija za putovanja, izvijestio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj.
Riječ je o izdanju ovog popularnog magazina za ožujak koje je u potpunosti posvećeno Hrvatskoj. Tako autori članaka i reportaža svoje čitatelje vode kroz putovanje dugo 1710 kilometara, od Buja u Istri, do otoka Koločepa pored Dubrovnika, pritom dajući niz konkretnih ideja i prijedloga, koje znamenitosti posjetiti, što isprobati, koje kulturne manifestacije pogledati i općenito kako provesti nezaboravno putovanje kroz Hrvatsku.
Savjeti se odnose na gotovo sve priobalne krajeve, od Istre i Kvarnera pa sve do srednje i južne Dalmacije. Ipak, posebni i najopširniji dio reportaže odnosi se na otok Mljet. Autor Nicol Ljubic, koji duže vrijeme surađuje s Predstavništvom HTZ-a u Njemačkoj, opisuje svoje doživljaje na Mljetu, kojeg je prvi put posjetio kao dijete.
Dodajmo kako se magazin GEO Saison prodaje u više od 100.000 primjeraka te će za sigurno doprinijeti daljnjem jačanju imidža Hrvatske na njemačkom tržištu uoči izazovne sezone 2022. godine.