Kategorija:
Objavljeno:
Nakon prošlomjesečne radionice za agente ADAC-a sa sjevera Njemačke, koja je održana 2. i 3. veljače u Berlinu, Hrvatska je 1. i 2. ožujka prezentirana i agentima s područja Bavarske i Baden – Württemberga u prostorijama Sparkasse Akademie u Landshutu, smještenom u središnjem dijelu Donje Bavarske.
Agenti koji su nazočili radionici u Landshut-u uglavnom rade na poslovima turističke agencije u okviru ADAC-ovih poslovnica u München, Augsburgu i Stuttgartu.
ADAC u svojim poslovnicama, koje pokrivaju cijelu Njemačku, pruža razne usluge među kojima su i turističke agencije koje članovima ADAC-a omogućuju informacije o konkretnim aranžmanima te mogućnostima bukinga istih. Spomenute agencije također pružaju konkretne upute i savjete svojim članovima za samostalno formiranje vlastitih itinerera prema željenim odredištima.
Dvodnevne radionice sastoje se od teorijskih i praktičnih dijelova gdje se agentima pruža mogućnost upoznavanja odredišta kroz prezentacije i filmove, te se nakon toga odrađuje praktični dio trasiranja itinerera ta odabira smještaja za potencijalne klijente.
Glavna tema radionice, osim zemalja iz okruženja (Slovenija, Grčka), bila je Hrvatska i njeni turistički potencijali. Glavni interes agenata je također bio fokusiran na Hrvatsku iz razloga, kako su isti naveli, velikog povećanja potražnje i upita članova ADAC-a i drugih klijenata za odmorom u hrvatskim odredištima.
Agentima je prezentirana cjelokupna hrvatska turistička ponuda, s naglaskom na kulturne i prirodne atrakcije, kampove te cestovnu povezanost prema Hrvatskoj te u unutrašnjosti. Radionicu je organizirao odjel za školovanja ADAC-a uz podršku Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu.
Agenti koji su nazočili radionici u Landshut-u uglavnom rade na poslovima turističke agencije u okviru ADAC-ovih poslovnica u München, Augsburgu i Stuttgartu.
ADAC u svojim poslovnicama, koje pokrivaju cijelu Njemačku, pruža razne usluge među kojima su i turističke agencije koje članovima ADAC-a omogućuju informacije o konkretnim aranžmanima te mogućnostima bukinga istih. Spomenute agencije također pružaju konkretne upute i savjete svojim članovima za samostalno formiranje vlastitih itinerera prema željenim odredištima.
Dvodnevne radionice sastoje se od teorijskih i praktičnih dijelova gdje se agentima pruža mogućnost upoznavanja odredišta kroz prezentacije i filmove, te se nakon toga odrađuje praktični dio trasiranja itinerera ta odabira smještaja za potencijalne klijente.
Glavna tema radionice, osim zemalja iz okruženja (Slovenija, Grčka), bila je Hrvatska i njeni turistički potencijali. Glavni interes agenata je također bio fokusiran na Hrvatsku iz razloga, kako su isti naveli, velikog povećanja potražnje i upita članova ADAC-a i drugih klijenata za odmorom u hrvatskim odredištima.
Agentima je prezentirana cjelokupna hrvatska turistička ponuda, s naglaskom na kulturne i prirodne atrakcije, kampove te cestovnu povezanost prema Hrvatskoj te u unutrašnjosti. Radionicu je organizirao odjel za školovanja ADAC-a uz podršku Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu.