Kategorija:
Objavljeno:
Danas je na sajmu f.re.e u Münchenu Hrvatska turistička zajednica održala konferenciju za medije kojoj su prisustvovali predstavnici hrvatskih i njemačkih medija, a na kojoj je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić istaknula važnost njemačkog tržišta za hrvatski turizam, dok je direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić održao prezentaciju o aktualnim novostima i posebnim proizvodima.
„Njemačka je kao što znate već godinama jedno od 3 najvažnija emitivna tržišta za Hrvatsku a pogotovo njezin južni dio, odnosno Bavarska u kojoj se trenutno nalazimo. Prema procjenama turisti iz Bavarske ostvaruju trećinu od više od dva milijuna dolazaka i trećinu od 15,5 milijuna noćenja koliko su u prošloj godini u Hrvatskoj ostvarili njemački turisti. Upravo je zato činjenica da je Hrvatska na najvećem bavarskom turističkom sajmu zemlja-partner osobito značajna te se nadamo da će velik broj posjetitelja pronaći informacije i ponudu zbog koje će i ove godine doći u Hrvatsku'', izjavila je tom prilikom direktorica Matešić.
Direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić u svojoj prezentaciji osvrnuo se na rezultate ostvarene u 2013., predstavio hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na prirodne ljepote te kulturnu i povijesnu baštinu, kao i raznovrsnu gastronomsku i enološku ponudu. Osobito je naglasio dobru prometnu povezanost s Bavarskom, a dao je i pregled novosti za 2014. godinu, uključujući jačanje snage nacionalnog turističkog brenda Hrvatske kroz izgradnju nove brending strategije, poticanje turističkog prometa u razdoblju predsezone i posezone, kao i razvoj i provedbu integrirane komunikacijske strategije.
Konferenciji se pridružio i ministar Lorencin, koji je izrazio veliko zadovoljstvo nastupom Hrvatske na sajmu ali i velikim interesom posjetitelja. Nakon konferencije su se svi zajedno s novinarima zaputili u halu A6, na štand gdje je u suradnji s projektom Pogled u plavo predstavljena hrvatska ronilačka ponuda. Goran Čolak, vrhunski ronilac koji, osim brojnih svjetskih odličja u raznim ronilačkim disciplinama, drži i Guinnessov rekord u ronjenju na dah od nevjerojatne 23 minute, tom je prilikom svima prisutnima ukratko objasnio osnove ronjenja.
Hrvatski štand od samog otvaranja izaziva velik interes posjetitelja. Značaj hrvatskog turizma za bavarsko tržište pokazuje i činjenica da je štand posjetio Joachim Herrmann, bavarski ministar za unutarnje poslove, graditeljstvo i promet kojega je pozdravila direktorica Matešić. Osim predstavljanja nacionalne turističke ponude i svih hrvatskih regija te ponude brojnih suizlagača, ove godine obogaćen je predstavljanjem projekta Pogled u plavo koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje, a tu je i štand Hrvatske gospodarske komore na kojem se predstavljaju brojni proizvođači te dnevni nastupi koji se održavaju na glavnoj pozornici i predstavljaju hrvatsku folklornu baštinu.
Na sajmu je 20. veljače održana i poslovna radionica s predstavnicima autobuserske branše u sklopu manifestacije „Bustouristik Forum – budućnost autobusnih tura“ za koju su hrvatski partneri pokazali izniman interes – svih 20 raspoloživih mjesta popunili su još u prosincu prošle godine. Na radionici se raspravljalo o korištenju društvenih mreža za autobusere, a na kraju su sudionici obišli sajam, te posjetili hrvatski štand.
Sajam u Münchenu traje do 23. veljače, a očekuje se da će nadmašiti prošlogodišnje rezultate kad se 110 tisuća posjetitelja moglo se upoznati s ponudom 1500 izlagača iz 50 zemalja svijeta.