Hrvatska ponuda uspješno predstavljena u Finskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uspješno je predstavila hrvatsku turističku ponudu u sklopu nastupa na sajmu „MATKA NORDIC TRAVEL FAIR 2019“, koji se održavao u Helsinkiju od 17. do 20. siječnja 2019. godine. Riječ je o općem turističkom sajmu kojeg je ove godine posjetilo više od 70.000 posjetitelja i 20.000 profesionalaca, dok je svoju ponudu predstvaljalo 1000 izlagača. Uz HTZ na sajmu je svoju ponudu predstavilo i sedam suizlagača, među kojima su turističke zajednice Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Splitsko-dalmatinske županije, Uniline, Northern Sunshine Farms d.o.o, Radisson Blu Split te Kamp Bi Village.

Tijekom prvog poslovnog dana održana je panel rasprava  na  temu Secondary destinations, a jedan od govornika je bio i direktor Predstavništva HTZ-a u Švedskoj Vedran Sušić. „Hrvatska se na sajmu Matka ove godine pokazala kao apsolutni hit obzirom na vrlo velik interes iskazan od strane brojnih partnera, ali i opće publike. Finska, ali i Skandinavija općenito, ima dobro poznavanje osnovnih informacija oko Hrvatske i naše turističke ponude“, izjavio je Sušić, dodavši kako je sajam Matka izvrsna prilika za promociju Hrvatske. 

Dodajmo kako je dan prije otvaranja  sajma, odnosno 16. siječnja, održana i posebna radionica ”Matka Global Workshop Day” na kojoj je sudjelovao i direktor Vedran Sušić. Radionica je bila podijeljena u dva dijela, a ukupno je bilo prijavljeno više od 290 sudionika. Brojne destinacije, hoteli, agencije i ostali poslovni subjekti u sklopu radionice imali su priliku predstaviti svoje ponude. Tijekom radionice je iskazan veliki interes za suradnju s Hrvatskom od strane finskih partnera, ali posebno iznenađuje interes velikog broja indijskih agencija.  

Medijski partner sajma Matka 2019. je Mondo Magazin. Na sajmu je prošle godine sudjelovalo  ukupno 69.137 osoba, 19.213 registriranih travel trade profesionalaca, 914 izlagača te 84 zemlje.