Hrvatska ponuda predstavljena na sajmu Bay Area Travel Show u SAD-u

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske Turističke Zajednice New York je, u suradnji sa TZ Grada Zagreba, predstavilo turističku ponudu Hrvatske na B2C turističkom sajmu „Bay Area Travel and Adventure Show“, koji se 17. i 18. veljače održao u Santa Clara Convention Center.

Riječ je o sajmu koji se održava osam godina i na kojem sudjeluje više od 300 izlagača. Tako se u sklopu ovog sajma predstavlja više od 250 svjetskih destinacija, a sajam privuče oko 20.000 posjetitelja, među kojima su ugledne turističke kompanije te predstavnici vodećih medijskih kuća. Tako su na sajmu prisustvovale brojne turističke kompanije, stotinjak predstavnika medija te nekoliko „celebrity“ predavača kao što su Samantha Brown, Rick Steves, i Pauline Frommer.

Uz informiranje o novitetima i trendovima iz T&T industrije, sajam nudi mogućnost susreta i dogovaranja poslova s ključnim predstavnicima industrije te uživanje u prezentaciji tradicionalnih glazbenih i plesnih nastupa iz cijelog svijeta.

Sponzori sajma su 1000 Travel Tips, Rick Steve's Europe, Fiji Tourist Board, Discover Yosemite's Gateways, Florida Keys and Key West, Kind Traveler (media supporter) i drugi. Uz Hrvatsku turističku zajednicu i TZ Grda Zagreba, svoju je ponudu predstavila i kompanija Katarina Line, a hrvatski je štand bio među najposjećenijim što potvrđuje popularnost Hrvatske u Kaliforniji i općenito na zapadnoj obali SAD-a.

Dodajemo kako će prema preliminarnim prognozama za 2018. godinu, Amerikanci najviše putovati u zapadnoeuropske i mediteranske zemlje koje uključuju Hrvatsku kao jednu od najtraženijih „Up and Coming“ odmorišnih destinacija što potkrepljuje niz istraživanja (ETC, Virtuoso Luxe Report, Travel Leaders Group), ali i kontinuirana prisutnost Hrvatske u najutjecajnijim američkim medijima kao što su New York Times, Los Angeles Times, San Francisco Chronicle, Travel + Leisure, Conde Nast Traveler, National Geographic, Huffington Post i dr.