Hrvatska ponuda poslovnog turizma predstavljena na sajmu IMEX Frankfurt

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica nastupila je na sajmu IMEX Frankfurt, jednom od najznačajnijih poslovnih sajmova koji se održao od 14. do 16. svibnja. Ovogodišnje izdanje sajma privuklo je preko 2.900 ponuđača iz cijeloga svijeta koji su se povezali s više od 3.800 globalnih kupaca.

U okviru hrvatskog štanda svoju ponudu predstavljalo je 28 suizlagača, odnosno hrvatskih turističkih subjekata, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu godinu. Najveći broj upita za Hrvatsku odnosio se na organizaciju incentive putovanja te kongresa i poslovnih sastanaka do tisuću ljudi, a osim samih kapaciteta, interes je iskazan i za aktivnosti koje bi poslovni gosti mogli imati u slobodno vrijeme, odnosno za jedinstvene doživljaje koje pružaju hrvatske destinacije.

„Odaziv najznačajnijih hrvatskih hotelijera i njihovih MICE odjela još je jedan dokaz kako hrvatski najveći nositelji ponude u pred i posezoni shvaćaju da im u rubnim mjesecima godine upravo organizacija poslovnih događanja donosi natprosječne prihode po gostu i puni smještajne kapacitete. Na HTZ štandu su sudjelovale PCO i DMC agencije specijalizirane za MICE grupe i incentive putovanja te nas veseli što smo u tom segmentu imali šest predstavnika. Uz Kongresni odjel HTZ-a, kongresnu i incentive ponudu destinacija predstavile su turističke zajednice i kongresni odjeli Zagreba i Dubrovnika, kao i Opatije, Šibenika, Zadarske županije i Istre“, izjavila je Mirjana Resner, voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a.

Budući da IMEX Frankfurt predstavlja globalno događanje, ovo je bila odlična prilika za održati sastanke s prekooceanskim buyerima i partnerima. Tako povratna informacija s tržišta SAD-a, Australije, Južne Amerike, Indije i Kine, nalaže da strani klijenti sve više traže Hrvatsku za organizaciju poslovnih skupova. 

„Veliki interes za organizacijom poslovnih skupova u Hrvatskoj na ovogodišnjem IMEX-u pokazuje da je naša zemlja vrlo atraktivna destinacija za održavanje poslovnih skupova. Važnost kongresnog turizma i općenito industrije poslovnih putovanja je što se ona odvijaju tijekom cijele godine, a najviše u razdoblju pred i posezone. Odlična geografska pozicija Hrvatske, povezanost s najznačajnijim europskim zračnim lukama, sigurnost destinacije, kvalitetna infrastruktura za održavanje kongresa, odlična gastronomska ponuda te raznolikost sadržaja u destinaciji predstavljaju veliku prednost Hrvatske kada su u pitanju poslovna putovanja“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda HTZ-a, nadodavši kako poslovna putovanja generiraju iznadprosječnu potrošnju gostiju koja je značajno veća od prosječne potrošnje odmorišnog gosta.

Na hrvatskom se štandu održao veliki broj poslovnih sastanaka te grupnih prezentacija za unaprijed odabrane buyere, a posebno atraktivan je bio welcome party prvog dana sajma u okviru kojeg su sudionici mogli osvojiti nagradna putovanja i boravak u hotelima suizlagača. Nadalje, tijekom svakog dana se promovirala i hrvatska eno-gastronomija pa je u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom svim posjetiteljima hrvatskog izložbenog prostora omogućena degustacija vrhunskih vina i gastronomskih delicija iz svih krajeva Hrvatske, a prezentirana je i priča o hrvatskim uljima. 

Cjeloviti popis suizlagača na ovogodišnjem sajmu IMEX Frankfurt možete vidjeti u brošuri niže.