Hrvatska na turističkom sajmu The New York Times Travel Show

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je, u svojstvu izlagača, na jubilarnom desetom New York Times Travel Showu, najvećem turističkom sajmu u Sjedinjenim američkim državama. Sajam je u Jacob K. Javits centru u New Yorku u razdoblju od 18. do 20. siječnja, ugostio 550 međunarodnih izlagača iz svih dijelova svijeta, a na štandu su brojnim turističkim medijima, putničkim agencijama i tisućama turista iz Amerike, pružene sve potrebne informacije za ugodan odmor i putovanje u Hrvatsku. Američki agenti tom su prigodom izrazili oduševljenje hrvatskom ponudom, napomenuvši pritom kako će turističkim rezultatima zasigurno doprinijeti i pojačana pozornost američkih medija, koji Hrvatsku od početka godine predstavljaju kao popularnu novu destinaciju.
Nakon što je u novogodišnjem jutarnjem programu TV postaje NBC, u emisiji „Today Show“ Hrvatska predstavljena kao hit destinacija, domaća su se turistička odredišta našla i na listama drugih medija, pa je tako The New York Times uvrstio Stari Grad na Hvaru u listu destinacija koje se moraju posjetiti u 2013., a jedan od najprestižnijih magazina za putovanja National Geographic Traveler, u izdanju za veljaču preporučio je Zadar kao jednu od najboljih malih europskih luka. Hrvatska će uskoro biti predstavljena i na najgledanijem američkom TV kanalu za putovanja Travel Channel te na utjecajnom edukativnom kanalu PBS.

Uz sajamske aktivnosti, Hrvatska turistička zajednica redovito organizira i izravne sastanke turističkih agenata iz Amerike i hrvatskih turističkih subjekata, s namjerom neposrednog povezivanja pružatelja turističkih usluga iz obaju zemalja. Tako su u prostorijama hrvatskog konzulata američkim agencijama nedavno svoju ponudu predstavile turističke zajednice Zagreba i Kvarnera, Zračna luka Zagreb, hoteli Baška te agencije Uniline, Katarina line i Inspiration Croatia.

Snažna promidžba domaćih destinacija, koja se ove godine nastavlja jednakim intenzitetom kao i prethodnih, doprinijela je i odličnim rezultatima nedavno objavljenog istraživanja američke kompanije Travel Leaders, po kojem više od trećine američkih putničkih agenata smatra Hrvatsku najvažnijom „nadolazećom“ destinacijom u Europi za 2013. godinu.