Hrvatska na najznačajnijem turističkom sajmu u Francuskoj IFTM TOP RESA

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj predstavilo je hrvatsku turističku ponudu u sklopu najznačajnijeg B2B turističkog sajma IFTM TOP RESA, koji se održavao od 20. do 22. rujna. U sklopu hrvatskog štanda na sajmu je svoju ponudu predstavila i TZ grada Zagreba, a tijekom tri dana sajma održani su brojni sastanci s najvećim francuskim turističkim subjektima s kojima se, između ostalog, razgovaralo o ovogodišnjim iskustvima te mogućnostima daljnjeg razvoja organiziranih dolazaka uslijed nikad većeg interesa Francuza za dolaske u Hrvatsku.

U sklopu sajma i redovne sajamske promocije, za brojne francuske influencere i blogere organiziran je i središnji događaj predstavljanja hrvatskih turističkih potencijala s naglaskom na eno-gastronomiju. Uz hrvatska vina poseban je interes bio izražen za degustacijom vrhunskih maslinovih ulja u režiji jednog od najboljih i najnagrađivanijih maslinara Tedija Chiavallona. Također, za brojne okupljene blogere i influencere organizirana je i nagradna igra za koju su dolazak u Hrvatsku osigurali TZ grada Zagreba i Croatia Airlines. 

„Vrlo smo zadovoljni pozicijom Hrvatske na francuskom tržištu, ali i u francuskim medijima budući da se naša zemlja, uz Grčku, Portugal, Španjolsku i Italiju, definitivno nametnula kao jedna od glavnih inozemnih destinacija Francuza. Kada govorimo o našim regijama i destinacijama, najbolje rezultate s francuskog tržišta bilježe Split, Dubrovnik, Zadar i Zagreb, koji posljednjih godina postaju sve popularnija odredišta francuskih gostiju u Hrvatskoj. Posebno veseli što nam Francuzi u sve većem broju dolaze upravo u razdobljima pred i posezone, ali i u regije u kojima dosad nisu bili prisutni u velikom broju“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, nadodavši kako su odličnim rezultatima s francuskog tržišta doprinijele i brojne aviolinije iz francuskih gradova za Hrvatsku. 

Prošlogodišnje izdanje ovog popularnog turističkog sajma okupilo je više od 200 svjetskih turističkih destinacija, 1700 turističkih brendova te 34.000 turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta, a organizatori javljaju kako je ovogodišnje izdanje bilo još uspješnije.