Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na kongresnom sajmu IBTM World koji se od 19. do 21. studenog održava u Barceloni. Riječ je o jednom od najznačajnijih sajmova u Europi, ali i svijetu, na kojem HTZ već tradicionalno predstavlja hrvatsku kongresnu i incentive ponudu. Glavna tema ovogodišnjeg izdanja glasi: People. Power. Potential.
Tijekom prvog dana sajma iskazan je velik interes za Hrvatskom kao idealnom i sigurnom destinacijom za održavanje kongresnih događanja prilikom čega su najčešći upiti dolazili od partnera koji organiziraju manje i srednje velike poslovne skupove te incentive putovanja.
Također, na brojnim sastancima s inozemnim buyerima bio je naglasak na novim hotelima s kongresnim kapacitetima poput Keight Hotela Opatija te Pullman Zagreb Hotela, a govorilo se i o onima koji će se otvoriti u sljedeće dvije do tri godine. To su Hyatt Regency Zadar (prvi Hyatt u Hrvatskoj), Congress & Event centar Zadar Hotela Pinija, dvorana za 1200 ljudi u hotelu Valamar Pical u Poreču, Marriot Hotel Opatija te Hotel Marjan Split, odnosno najveći hotel i hotelska dvorana u Splitu u neposrednoj blizini starogradske jezgre. Novi kapaciteti dodatno će obogatiti kvalitetnu ponudu hrvatskih kongresnih prostora, što će vrlo pozitivno utjecati na dolaske gostiju u pred i posezoni.
Nadalje, velik je interes iskazan za hrvatske destinacije, a vezan uz hrvatske zračne luke s najvećim brojem međunarodnih avio linija u pred i post sezoni. Dok je Zagreb zanimljiva opcija prije svega za stručne konferencije, sve više partnera raspituje se za Split ili Hvar kao incentive destinacije. Dubrovnik kao najpoznatija hrvatska destinacija partnere zanima za sve vrste poslovnih skupova, baš kao i Šibenik koji je zasad jedina destinacija s kongresnim centrom. S druge strane, Istra, Kvarner, Zadar i kontinentalne destinacije zanimljive su susjednim zemljama ponajviše zbog blizine.
Osim Hrvatske turističke zajednice, na sajmu nastupa 26 domaćih suizlagača, čak sedam više nego prošle godine, a među njima se nalaze TZŽ Istra, zatim turističke zajednice gradova Zagreb, Zadar, Dubrovnik, Šibenik i Vodice te različita hotelska poduzeća i turističke agencije. Time je ove godine zabilježen rekordan interes hrvatskih suizlagača za IBTM.
Izuzev individualnih sastanaka domaćih i inozemnih partnera te grupnih prezentacija destinacija, na hrvatskom je štandu, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, omogućena degustacija vrhunskih domaćih vina i autohtonih gastronomskih specijaliteta, a predviđena je i nagradna igra u sklopu koje sudionici imaju priliku osvojiti putovanje u Hrvatsku.
Dodajmo kako se u Barceloni predstavlja više od 3.000 destinacija i ponuđača koji imaju priliku susresti preko 15.000 profesionalaca iz industrije poslovnih putovanja. Posebnost ovog događanja svakako je odličan izbor različitih sadržaja iz tema povezanih s industrijom poslovnih skupova.
Hrvatska kongresna ponuda predstavljena na sajmu IBTM World u Barceloni
Kategorija:
Objavljeno: