Hrvatska iduće godine domaćin kongresa ADAC REISEN EXPLORER 2014.

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 27.11.2013 - 00:00

U okviru ovogodišnje manifestacije ADAC Reisen Explorer  koju ova putnička agencija organizira za svoje „top prodavače“, a koja se ove godine održala u terminu od 23. do 26. studenoga u švicarskom gradu Locarno, u pokrajni Tessin, predstavljena je i Hrvatska kao domaćin kongresa ADAC Reisen Explorer 2014.

Tijekom Gala večere, pred više od 180 sudionika kongresa,  objavljeno je da će Hrvatska, točnije Zadar, u terminu od 06. do 10. studenoga 2014. godine, biti domaćinom ovog prestižnog događanja koje će okupiti preko 200 sudionika. Tijekom četiri dana bit će održane mnogobrojne radionice, poludnevni izleti s ciljem upoznavanja destinacije te večernja druženja.

Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu Mato Radić zahvalio se ADAC-u na povjerenju i zaželio uspješno poslovanje agentima te izrazio zadovoljstvo odabirom Hrvatske za održavanje idućeg kongresa.

''Hrvatska je odavno poželjna destinacija za održavanje kongresa, a ova je godina pokazala da s pravom možemo očekivati i dodatni interes  za održavanjem velikih kongresa u Hrvatskoj i u 2014. godini. ADAC Reisen Explorer samo je jedan u nizu već potvrđenih za iduću godinu, a vjerujem da ćemo dodatnim naporima uloženim u daljnju promociju zasigurno moći govoriti i o još nekima.'' – izjavila je Meri Matešić nakon objave domaćina kongresa.

Podsjetimo, ADAC Reisen je osnovan 1929. godine kao zajednički pothvat putničke agencije Deutsches Reisebüro i automobilskog kluba ADAC. Od 2000. godine djeluje, uz marke ITS, Jahn Reisen, Tjaereborg, Dertour, Meier's Weltreisen, kao dio koncerna DER Touristik (Rewe Group). U ponudi ADAC Reisen nalazi se oko 10 tisuća hotela i apartmana, više od 11,500 letova u suradnji sa 200 avio kompanija te 120 partner rent-a-car agencija. ADAC Reisen prati strategiju multi prodajnih kanala sa fokusom na mrežu putničkih agencija, kojih je više od 10 tisuća u Njemačkoj, a od toga imaju 170 vlastitih podružnica diljem Njemačke, 533 franšiza te surađuju sa 2,000 partner agencija i sa 7,009 neafiliranih agencija.