Kategorija:
Objavljeno:
Njemačka je vodeće hrvatsko emitivno tržište i zemlja iz koje nas, pogotovo iz pokrajine Bavarske, kontinuirano posjećuje sve veći broj turista. Taj trend pokazuju i prvi rezultati sustava turističkih zajednica za prvih devet ovogodišnjih mjeseci, u kojima je s tog tržišta ostvareno 13,5 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine. No, to je samo jedan od razloga zbog kojeg će Hrvatska biti zemlja-partner najvećeg turističkog sajma u Bavarskoj 2014. godine – rekao je ministar turizma Veljko Ostojić prilikom potpisivanja ugovora o partnerstvu za sajam f.re.e. u Münchenu.
Govoreći o nastupu Hrvatske na sajmu 2014. godine, ministar je naglasio kako to neće biti „klasična“ prezentacija naših turističkih potencijala, već skup niza aktivnosti koje će prethoditi samom predstavljanju što, između ostalog, uključuje organizaciju putovanja i niz susreta s predstavnicima medija i turističkog sektora. Hrvatska će, dodao je, iskoristiti status zemlje-partnera te se još kvalitetnije i intenzivnije predstaviti.
Želimo poručiti da je Hrvatske prijateljska zemlja Njemačkoj i zemlja koja iz godine u godinu kreira nove turističke proizvode i doživljaje. Velike prednosti su nam svakako blizina i laka dostupnost njemačkim turistima, očuvan okoliš i niz mogućnosti za aktivni odmor – rekao je ministar i dodao kako je, zbog svega navedenoga, cilj pozicionirati našu zemlju ne samo kao odredište za ljetni turizam, već i kao vikend-odredište za srednju Europu.
Kada je riječ o turističkoj 2013. godini, ministar je podsjetio kako će je obilježiti dva važna čimbenika – niži PDV, od 10 posto, za turizam te ulazak Hrvatske u Europsku uniju, što će utjecati na podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma i biti mogućnost za dodatnu turističku promociju naše zemlje.
Zadovoljstvo partnerstvom Hrvatske i sajma f.re.e. za 2014. godinu izrazio je i direktor sajma f.re.e. München dr. Reinhard Pfeiffer te dodao kako Hrvatska ima sve mogućnosti za aktivan odmor, a upravo je to segment koji se već tradicionalno predstavlja na ovom sajmu posvećenom putovanjima, slobodnom vremenu i aktivnom odmoru. „Ove su godine Nijemci potrošili 60 milijardi eura na putovanja, a Hrvatska im je bila peto najpoželjnije odredište u koje su putovali. Vjerujem kako će i ovaj sajam biti prilika za još bolje pozicioniranje Hrvatske na njemačkom tržištu te da će Nijemci svoje vikend-odmore sve češće provoditi u Hrvatskoj“ – rekao je Pfeiffer prilikom predstavljanja sajma kojeg je samo ove godine posjetilo 125 tisuća posjetitelja i na kojem se predstavilo oko 1.200 izlagača iz 53 zemalja svijeta.
Prema podacima sustava turističkih zajednica, Hrvatsku je od siječnja do rujna posjetilo 1,8 milijuna njemačkih turista, što predstavlja porast od 13,2 posto u odnosu na prošlu godinu. Pritom je ostvareno 14,28 milijuna njemačkih noćenja, što je 13,5 posto ili 1,7 milijuna više u odnosu na prošlu godinu.
Govoreći o nastupu Hrvatske na sajmu 2014. godine, ministar je naglasio kako to neće biti „klasična“ prezentacija naših turističkih potencijala, već skup niza aktivnosti koje će prethoditi samom predstavljanju što, između ostalog, uključuje organizaciju putovanja i niz susreta s predstavnicima medija i turističkog sektora. Hrvatska će, dodao je, iskoristiti status zemlje-partnera te se još kvalitetnije i intenzivnije predstaviti.
Želimo poručiti da je Hrvatske prijateljska zemlja Njemačkoj i zemlja koja iz godine u godinu kreira nove turističke proizvode i doživljaje. Velike prednosti su nam svakako blizina i laka dostupnost njemačkim turistima, očuvan okoliš i niz mogućnosti za aktivni odmor – rekao je ministar i dodao kako je, zbog svega navedenoga, cilj pozicionirati našu zemlju ne samo kao odredište za ljetni turizam, već i kao vikend-odredište za srednju Europu.
Kada je riječ o turističkoj 2013. godini, ministar je podsjetio kako će je obilježiti dva važna čimbenika – niži PDV, od 10 posto, za turizam te ulazak Hrvatske u Europsku uniju, što će utjecati na podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma i biti mogućnost za dodatnu turističku promociju naše zemlje.
Zadovoljstvo partnerstvom Hrvatske i sajma f.re.e. za 2014. godinu izrazio je i direktor sajma f.re.e. München dr. Reinhard Pfeiffer te dodao kako Hrvatska ima sve mogućnosti za aktivan odmor, a upravo je to segment koji se već tradicionalno predstavlja na ovom sajmu posvećenom putovanjima, slobodnom vremenu i aktivnom odmoru. „Ove su godine Nijemci potrošili 60 milijardi eura na putovanja, a Hrvatska im je bila peto najpoželjnije odredište u koje su putovali. Vjerujem kako će i ovaj sajam biti prilika za još bolje pozicioniranje Hrvatske na njemačkom tržištu te da će Nijemci svoje vikend-odmore sve češće provoditi u Hrvatskoj“ – rekao je Pfeiffer prilikom predstavljanja sajma kojeg je samo ove godine posjetilo 125 tisuća posjetitelja i na kojem se predstavilo oko 1.200 izlagača iz 53 zemalja svijeta.
Prema podacima sustava turističkih zajednica, Hrvatsku je od siječnja do rujna posjetilo 1,8 milijuna njemačkih turista, što predstavlja porast od 13,2 posto u odnosu na prošlu godinu. Pritom je ostvareno 14,28 milijuna njemačkih noćenja, što je 13,5 posto ili 1,7 milijuna više u odnosu na prošlu godinu.