
U Münchenu je održano promotivno događanje pod nazivom „Hrvatski svijet okusa: proljetno izdanje Istre“, a sve povodom novog izdanja magazina Falstaff na čijoj se naslovnici nalazi Hrvatska, koja je na više od 70 stranica predstavljena u svoj svojoj raznolikosti – od zadivljujuće jadranske obale i njezinih otoka, preko tradicijom bogatog kontinentalnog dijela, pa sve do uzbudljive eno-gastronomske scene.
Riječ je o izdanju za DACH tržište (Njemačka, Austrija i Švicarska) za mjesec svibanj, a u organizaciji ove manifestacije osim gourmet magazina Falstaff, sudjelovali su Predstavništvo HTZ-a u Münchenu te Turistička zajednica Istarske županije.
Ovaj ekskluzivni gastro događaj okupio je članove Falstaff Vip Member Cluba, brojne predstavnike medija, influencere i partnere iz turističke industrije.
Tijekom večeri posebno zanimljiva bila je degustacija nagrađivanih maslinovih ulja brenda Chiavalon, kao i predstavljanje istarskih vinarija kao što su Meneghetti, Coronica, Saints Hills i Kozlović, uz stručno vodstvo Romane Echensperger, nositeljice prestižne titule Master of Wine.