Kategorija:
Objavljeno:
Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji te City magazinom sudjelovala je u promociji novog izdanja City magazina i ekskluzivnog tematskog priloga Gourmet, i u toj prigodi u Ljubljani održala 16. svibnja 2012. godine prezentaciju na temu gastro i eno ponude Kvarnera. Naime, u prilogu Gourmet objavljen je oglas o turističkoj ponudi Kvarnera na temu gastronomije pa je tako ova prezentacija svakako doprinijela promidžbi Kvarnera i naše zemlje na slovenskom tržištu.
Riječ je o zajedničkom projektu Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji i ljubljanske revije City magazine (http://www.citymagazine.si/gourmet/index.html) pod nazivom »Kuharska akademija« na temu »Diši po morju«, koja se organizira u kuharski opremljenom prostoru poslovne zgrade BSH Hišni aparati u Ljubljani.
Koncept prezentacije bio je osmišljen na način da kuhari kvarnerskih restorana pripremaju jela, pri čemu se uzvanici uključuju u samu pripremu hrane, a potom je i degustiraju uz vrbničku žlahtinu. Tako su sudionici kuharske akademije imali prilike “dožvjeti“ Kvarner kroz tartar od brancina, šurlice sa škampima i divljim šparogama, rižot od crvenog radića i terana sa čipsom od pancete, Novu fritaju s kvarnerskim škampima, vrganjima, pršutom, tartufima, divljim šparogama te nadaleko poznatu vrbničku žlahtinu. Kvarnersku eno-gastronomsku ponudu prezentirali su poznati kuhari: Deniz Zembo iz vološćanskog restorana Le Mandrać te Robert Kličković iz restorana Kukuriku iz Kastva. Sve su se kvarnerske delicije sljubile s odabranom ponudom vrbničke žlahtine koje je predstavio Ivan Juranić, vlasnik vinarije Nada iz Vrbnika predstavljajući Udrugu Žlahtina iz Vrbnika.
Cilj “Kuharske akademije” je motivirati dolazak slovenskih gostiju u Hrvatsku u razdoblju predsezone i posezone te istaknuti eno-gastronomsku ponudu kao komparativnu prednost regije Kvarner, istaknula je voditeljica poslova Turističke zajednice Kvarnera, Renata Vincek. Manifestaciji su nazočili predstavnici slovenskih medija, turoperatora i diplomacije. Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, Goran Blažić naglasio je kako je jedan od ciljeva marketinške politike Hrvatske turističke zajednice u 2012. godini i pojačana aktivnost na afirmaciji proizvoda vina i gastronomije te aktivno sudjelovao sa sudionicima u radionici.
Riječ je o zajedničkom projektu Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji i ljubljanske revije City magazine (http://www.citymagazine.si/gourmet/index.html) pod nazivom »Kuharska akademija« na temu »Diši po morju«, koja se organizira u kuharski opremljenom prostoru poslovne zgrade BSH Hišni aparati u Ljubljani.
Koncept prezentacije bio je osmišljen na način da kuhari kvarnerskih restorana pripremaju jela, pri čemu se uzvanici uključuju u samu pripremu hrane, a potom je i degustiraju uz vrbničku žlahtinu. Tako su sudionici kuharske akademije imali prilike “dožvjeti“ Kvarner kroz tartar od brancina, šurlice sa škampima i divljim šparogama, rižot od crvenog radića i terana sa čipsom od pancete, Novu fritaju s kvarnerskim škampima, vrganjima, pršutom, tartufima, divljim šparogama te nadaleko poznatu vrbničku žlahtinu. Kvarnersku eno-gastronomsku ponudu prezentirali su poznati kuhari: Deniz Zembo iz vološćanskog restorana Le Mandrać te Robert Kličković iz restorana Kukuriku iz Kastva. Sve su se kvarnerske delicije sljubile s odabranom ponudom vrbničke žlahtine koje je predstavio Ivan Juranić, vlasnik vinarije Nada iz Vrbnika predstavljajući Udrugu Žlahtina iz Vrbnika.
Cilj “Kuharske akademije” je motivirati dolazak slovenskih gostiju u Hrvatsku u razdoblju predsezone i posezone te istaknuti eno-gastronomsku ponudu kao komparativnu prednost regije Kvarner, istaknula je voditeljica poslova Turističke zajednice Kvarnera, Renata Vincek. Manifestaciji su nazočili predstavnici slovenskih medija, turoperatora i diplomacije. Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, Goran Blažić naglasio je kako je jedan od ciljeva marketinške politike Hrvatske turističke zajednice u 2012. godini i pojačana aktivnost na afirmaciji proizvoda vina i gastronomije te aktivno sudjelovao sa sudionicima u radionici.