Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebnu promotivnu kampanju „POsjeti me“ namijenjenu promociji turizma na domaćem tržištu, odnosno kako bi potaknula domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje. Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban naglasak stavljen je na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju. Aktivnosti u sklopu ove kampanje trajat će do kraja studenog, a reakcije publike na prvi objavljeni video, onog s Dugog otoka, i više su nego pozitivne.
„Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima. Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja. Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnih“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Promotivne aktivnosti provode se kroz offline i online kanale, odnosno native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen jednominutni video o Dugom otoku.
Dodajmo kako su domaći gosti u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 12,1 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +6% u dolascima i +1% u noćenjima. Nadalje, domaće se tržište nalazi na visokom drugom mjestu po ostvarenom prometu, odmah iza vodeće Njemačke.