Do jače vidljivosti u SAD-u kroz vizure Hrvatske na CBS-u i njujorškom Times Squareu

Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u. Glavni cilj promotivnih aktivnosti, koje obuhvaćaju prikaze ljepota kroz video prilog na CBS televiziji autorice Erice Olsen, dobitnice Emmya te promociju Hrvatske na Times Squareu u New Yorku, jest povećati vidljivost hrvatske turističke ponude kako bi što veći broj Amerikanaca za svoja putovanja biralo hrvatske destinacije. 

„Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili gotovo 711 tisuća dolazaka i više od 2 milijuna noćenja američkih turista. 

Aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Suradnja HTZ-a i Paramounta, između ostalog, uključuje produkciju tailor-made priloga „Destination Travel“ i to pod vodstvom spomenute Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na CBS-u čime će brojnim američkim gledateljima biti pružen uvid u sve ljepote Hrvatske kao turističke destinacije. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. Promociju će dodatno osnažiti prikazivanje promotivnih video spotova na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku koji dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.

„Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na newyorkškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj“, rekla je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Leila Krešić-Jurić

Inače, Paramount je pružatelj medijskih, produkcijskih i streaming usluga te se među njegovim najvažnijim brandovima ističu CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ i Pluto TV. CBS, kao ključan dio portfelja Paramount brandova, predstavlja najgledaniji TV kanal u SAD-u već 15 godina za redom. Dostupan je u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

Dodajmo kako su američki turisti u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u našoj zemlji najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu, dok su među destinacijama najpopularniji bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar.