Kategorija:
Objavljeno:
Berlin, 6. ožujka - Nakon jučerašnjeg svečanog otvorenja berlinskog ITB sajma, jednog od najvažnijih svjetskih poslovnih turističkih sajmova te održane konferencije za medije koju je za hrvatske i njemačke novinare organizirala Hrvatska turistička zajednica, današnji dan je protekao u brojnim poslovnim sastancima.
Na jučerašnjem potpisivanju ugovora o suradnji, predstavnici DER Touristika istaknuli su Hrvatsku kao stratešku destinaciju s kojom je suradnja zahvaljujući izvrsnoj prodaji obostrano korisna. Budući da Istru već dobro poznaju zbog brojnih camping gostiju, a Dubrovnik je svjetski poznata destinacija, vesele se istraživanju Zadra i Splita.
Prvog dana sajma direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić je održala sastanak s predstavnicima turoperatora Novasol, specijalista za privatni smještaj. Predsjednik Uprave Novasola, Bernd Muckenschnabel, i direktor Novasola za Njemačku, Kai-Uwe Finger, izrazili su zadovoljstvo dosadašnjim rezultatima te planiraju značajno povećati prodajne kapacitete, povećati budžet i otvoriti nove urede u Hrvatskoj.
Drugog dana sajma direktorica Matešić zajedno s ministrom turizma Darkom Lorencinom je održala sastanak s Turističkom zajednicom Brazila, gdje su razgovarali o mogućnostima suradnje kroz promociju tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva koje se održava u lipnju u Brazilu, a koje naša reprezentacija otvara upravo s domaćinom. Radi se o utakmici koju će, bilo uživo bilo u snimci, prema procjenama vidjeti preko dvije i pol milijarde ljudi širom svijeta. Turistička zajednica Brazila ponudila je pomoć u organizaciji zajedničke konferencije i događanja za medije, a dat će i kontakte za letove i smještaj za navijače te se vesele zajedničkom radu.
Hrvatski štand je posjetila delegacija DER Touristika, trećeg najvećeg turoperatera u Njemačkoj po prometu s 3,2 milijarde eura, a drugog po broju putnika (6,2 milijuna). Pod krovom DER Touristika djeluju turoperatori ITS, Jahn Reisen, Tjaereborg, DerTour, Meiers Weltreisen i ADAC Reisen, a s hrvatskom ponudom upoznali su se predsjednik Uprave Sören Hartmann, njegova pomoćnica Jessina Meutsch, zatim voditelj upravljanja portfeljem Jan Frankenberg i Oliver Hirch, voditelj upravljanja suradnjom.
Direktorica Matešić i ministar turizma Darko Lorencin sastali su se s direktoricom za suradnju s turističkim zajednicama i hotelijerima britanskoga TUI-ja, Antoniom Boukom, kojom prilikom se razgovaralo o mogućnostima suradnje i novim proizvodima, kao i letovima iz Velike Britanije. TUI je već desetljećima najveći turoperator u Njemačkoj koji ostvaruje promet od 7,5 milijuna putnika i 4,5 milijardi eura.
Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Matešić sastala se i s Michaelom Stuweom, predstavnikom TUI Deutschland. Najave za 2014. su dobre, a osobito se ističe prodaja Zadra i Šibenika.
Uslijedio je sastanak s Ronaldom Peetersom, voditeljem za Hrvatsku, avio putovanja turoperatora Thomas Cook, drugog najvećeg njemačkog turoperatora po prometu koji ostvaruje 3,2 milijarde eura na 5,8 milijuna putnika. Thomas Cook u ponudi ima cijelu Hrvatsku, a jedini je koji ima svoju vlastitu 'hotelsku marku' pod imenom Sentido koja uključuje 50 hotela u 13 zemalja. U Hrvatskoj je u brend Sentido uključen hotel Kaktus u Supetru na otoku Braču. Najave turoperatora Thomas Cook za 2014. su pozitivne, kako s njemačkog, tako i ostalih europskih avio-tržista, a osobito se ističe Split.
Održan je sastanak s gospodinom Mehdijem, predstavnikom tvrtke Ameropa koja od ove godine po prvi puta u svojoj ponudi ima Hrvatsku. Ameropa je u vlasništvu njemačkih željeznica, a godišnje ostvaruje promet od preko pola milijuna putnika. Hrvatska je zastupljena kroz 39 hotela, a sljedeće godine planiraju proširiti ponudu.
Na sastanku s voditeljem proizvoda turoperatora Rewe Tonijem Lausbergom, komentirali su se pozitivni rezultati među kojima se osobito ističe dvoznamenkasti rast Istre, a gospodin Zahn, vlasnik i direktor Olimara, turoperatora koji ove godine nudi cijelu obalu nakon što je prošle godine u ponudi imao samo Split i Dubrovnik, očekuje dobre rezultate i još širi portfelj dogodine.
Svi predstavnici vodećih njemačkih turoperatora optimistični su u najavama za 2014. godinu te se s ovog tržišta očekuju tradicionalno dobri rezultati.