Virtuoso Travel Week u Las Vegasu je najznačajniji turistički događaj na američkom kontinentu koji se održava svake godine u kolovozu i okuplja creme de la creme svjetskog luksuznog turizma.
29. održavanje Virtuoso Travel Weeka zabilježilo je rekordnu posjećenost – 5.670 sudionika iz 103 zemlje od čega 2.714 turističkih posrednika i 2.404 preferencijalnih partnera.
Kao i prethodne dvije godine, predstavnici Glavnog ureda HTZ-a i ureda HTZ-a New York održali su brojne sastanke s turoperatorima, turističkim agencijama i ostalim savjetnicima za putovanje te cruising kompanijama iz SAD-a, Kanade, i Latinske Amerike te ih upoznali s turističkom ponudom Hrvatske, ulogom i aktivnostima HTZ-a te mogućnostima suradnje u cilju povećanja svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj i sigurnoj europskoj i mediteranskoj destinaciji te povećanja turističkog prometa s predmetnih tržišta.
Ovogodišnji Virtuoso Travel week izrazito je važan za Hrvatsku jer smo dobili novog člana Virtuosa, Boutique Hotel Alhambra – Lošinj Hotels & Villas, što je najveće priznanje za posljednje tri godine zahtjevne, ali vrlo produktivne suradnje s Virtuosom.
Osim HTZ-a i hotela Alhambra, hrvatske članice Virtuosa su: Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Le Meridien Lav Hotel.
Veliko iznenađenje Virtuoso Travel Weeka je i priznanje HTZ-u za uspješnu suradnju i proglašenje direktorice predstavništva HTZ-a Ine Rodin Ambasadorom godine Virtuosa te dodjela istoimene nagrade tijekom sastanka 2017 Virtuoso Alliances. Nagradu su uručili Matthew Upchurch, CEO i vlasnik Virtuosa i Angela Roditi, VP Virtuoso Alliances.
S više od 16 tisuća turističkih savjetnika diljem svijeta te portfeljem od gotovo 1.700 partnera (hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije i turističke zajednice) i godišnjim prometom koji iznosi više od 21 milijardu američkih dolara, Virtuos je najznačajnija organizacija u segmentu luksuznih putovanja. Što više reći nego istinski Virtuoso.
«A Virtuoso offers what you cannot see, but will feel forever.» Matthew D. Upchurch, CEO Virtuoso
Članstvo i aktivnosti u suradnji s Virtuosom su prioritetne za promociju Hrvatske, rast turističkog prometa, povećanje konkurentnosti ponude i unaprjeđenja kvalitete usluge te pozicioniranja Hrvatske na mapu svjetskih luksuznih destinacija.
Zahvaljujući povjerenju i podršci TZ Grada Zagreba, TZ Istre, TZ Kvarnera, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ Dubrovačko-neretvanske županije te Virtuoso predstavnika hrvatskog turističkog gospodarstva, Hrvatska je među najtraženijim Virtuoso destinacijama s rastom potražnje od oko 25%.