Direktor Staničić za Media servis: Vjerujem da će turisti s nama važnih tržišta ove godine ipak doći

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 24.04.2020 - 11:00

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić danas je bio gost Intervjua tjedna Media servisa. U razgovoru s novinarkom Marinom Vraneković komentirao je utjecaj korona virusa na turistički sektor, a odgovorio je i na pitanja možemo li se nadati turističkoj sezoni, hoćemo li se osloniti na domaće turiste ili privući one koji do Hrvatske mogu doći automobilom.

„U dosadašnjem dijelu turističke godine pad u dolascima je oko 60 posto, a u noćenjima gotovo 50 posto“, rekao je direktor Staničić.

Komentirao je kako je u ovom trenutku irelevantno govoriti o nekakvom turističkom prometu koji je iz razumljivih razloga znatno manji nego prošle godine. Također, izjavio je da je najvažnije da svi još ostanemo doma i pridržavamo se mjera kako bismo što prije izašli iz ove situacije.

Rekao je da je u ovom trenutku teško procijeniti koliko su dosadašnje Vladine mjere pomogle turizmu, ali da će neki segmenti biti u prednosti nad drugima.

„Možda su hoteli tu najpogođeniji obzirom da mogu ugostiti veći broj ljudi u odnosu na privatni smještaj ili nautiku. Mislim da privatni smještaj, pogotovo kuće za odmor, imaju malu prednost u oporavku, odnosno vraćanju na ono staro“, izjavio je Staničić.

Bez obzira na okolnosti, Hrvatska turistička zajednica je aktivna u promociji turizma, prvenstveno preko društvenih mreža. Uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija s ciljem promoviranja gastronomije, a pokrenut je i koncept #CroatiaLongDistanceLove, odnosno Hrvatska, ljubav na daljinu. Namijenjena je svima onima koji planiraju ponovno doći u Hrvatsku.

Direktor HTZ-a Staničić otkrio je i da se s češkim turistima dogovaraju rješenja da turisti ovo ljeto ipak dođu na hrvatsku obalu.
"To je potaknulo i ostale zemlje u okruženju što je nama određeni interes prije svega mislim ovdje na susjedne zemlje kao što su Slovenija i Mađarska, ali i Austrija, Njemačka, Slovačka i Poljska budući da su nam to iznimno važna turistička tržišta. Ta sva tržišta spadaju u top 10 tržišta što se tiče hrvatskog turizma. Vjerujem da će prateći mjere i u tim zemljama, ali i u Hrvatskoj u određenom trenutku ipak doći do pokretanja turističkog prometa i mogućnosti putovanja“, optimistično je zaključio.

Cijeli intervju možete poslušati na idućem linku.