Direktor Staničić u intervjuu tjedna Media servisa

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić gostovao je u ovotjednom Intervjuu tjedna Media Servisa. U razgovoru s novinarkom otkrio je turističke rezultate dosadašnjeg dijela godine, odgovorio na pitanje kako pandemija korona virusa utječe na posezonu, ali i na pitanje hoće li se ove godine održati zagrebački Advent i kako će izgledati.

Na pitanje o turističkim rezultatima u posezoni direktor Staničić istaknuo je kako smo, u ovoj turističkoj godini koja još uvijek traje, na razini 50 posto lanjskog turističkog prometa. „Hrvatska je u ovom trenutku kumulativno od siječnja do kraja listopada ostvarila nekih 54 milijuna noćenja, što je na razini 50 i nešto malo više posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kada gledate samo listopad ostvarili smo nešto više od milijun noćenja, što je negdje na razini 30-ak posto u odnosu na listopad prošle godine”, istaknuo je Staničić.
 
Zajedničku akciju Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a Tjedan odmora vrijedan direktor Staničić ovako je komentirao: „Prema prvim podacima iznimno smo zadovoljni ovom akcijom koja će se nastaviti u sljedećim godinama. Proveli amo anketu među korisnicima i svi su više manje pozdravili akciju. Pozitivan je feedback uz određene sugestije da se akcija možda i vremenski malo produži, da ona bude više puta godišnje'', istaknuo je.
 
Direktor Staničić također je naglasio kako su prognoze za iduću godinu ipak bolje nego za 2020. „Ove godine praktički nismo imali predsezonu, mi planiramo da ćemo je sljedeće godine imati, da ćemo imati tradicionalno vrlo dobro popunjen srpanj i kolovoz, ali i rujan, naravno sve je to uz preduvjet dobre epidemiološke situacije u Hrvatskoj, ali i u nama najvažnijim turističkim emitivnim zemljama'', naglasio je.
 
Na pitanja vezana uz otkazivanje Interlibera i održavanje Adventa ovako je odgovorio: „Svako otkazivanje bilo kakvog događaja koji generira turistički promet i kroz noćenja i kroz boravak i dodatnu potrošnju je zapravo utjecaj na smanjenje i financijskog prihoda od turizma, odnosno turističke djelatnosti pa će tako vjerojatno utjecati i Interliber. Advent će apsolutno biti drugačijeg koncepta, a vjerojatno i obujma. Mene zapravo veseli činjenica da se tradicija ipak nastavlja bez obzira na situaciju. Mislim da će fokus biti na ugostiteljskim objektima, a koliko će biti kućica zaista u ovom trenutku ne mogu reći jer nemam takvu informaciju“, rekao je.
 
Direktor Staničić osvrnuo se i na zahtjeve Glasa poduzetnika i dijela saborske oporbe za ukidanjem članarina, između ostaloga i HTZ-u. „HTZ se financira od turističkih pristojbi i članarina, a novac se troši transparentno na temelju javnih poziva'', rekao je Staničić i objasnio na što se konkretno troši: „Isključivo u svrhu zakonskih zadaća, u svrhu promocije, promidžbe, potpora određenim aktivnostima kao što su manifestacije, u zajedničkim marketinškim kampanjama s najvećim turoperatorima, avioprijevoznicima i ostalima koji dovode u Hrvatsku goste. Turistički sektor od tog novca ima izrazito i iznimne koristi, a s druge strane indirektno i ostali dijelovi gospodarstva imaju koristi“, zaključio je Staničić.

Cijeli intervju možete pogledati na idućem linku.