U velikom intervjuu za Jutarnji list, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić komentirao je aktualno stanje u hrvatskom turizmu uzrokovano pojavom korona virusa.
Istaknuo je kako je realno očekivati da će se do sredine lipnja omogućiti preduvjeti za realizaciju određenog turističkog prometa te kako HTZ pojačanom aktivnošću na društvenim mrežama i online kanalima promocije pokušava zadržati vidljivost Hrvatske kao zanimljive, kvalitetne i sigurne destinacije. Promotivne kampanje provodit će se u tri ključna smjera i to u smjeru tržišta iz susjednih zemalja, zatim onih udaljenih s kojih putnici nažalost neće moći uskoro doputovati te u smjeru domaćeg tržišta.
Direktor Staničić otkrio je i kako nam blizina ključnih europskih tržišta dostupnih cestovnim pravcima ide u prilog te da će u narednim tjednima vjerojatno doći do bilateralnih dogovora o turističkim putovanjima između zemalja EU.
„S kojim će se zemljama postići dogovori i kako će sve funkcionirati u praksi ostaje za vidjeti, no realno je za očekivati da će se pronaći odgovarajuća rješenja na korist svih uključenih strana“, istaknuo je, naglasivši kako će u narednom periodu turizam sigurno biti snažnije orijentiran na očuvanje okoliša, a veći fokus stavljen na susjedna i bliža srednjoeuropska tržišta.