Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je gostovao u emisiji Newsroom N1 televizije. Glavna tema razgovora bila je rad HTZ-a u vrijeme pandemije korona virusa, ali i očekivanja od turističke sezone u kojoj će domaći gosti ove godine biti od velike važnosti.
Direktor Staničić objasnio je kako je HTZ još od kraja siječnja i s pojavom prvih slučajeva korona virusa u Kini krenuo s obustavom određenih marketinških kampanja. Također, naglasio je i važnost aktivnosti na društvenim mrežama s obzirom da se na temelju online objava i aktivnosti bilježi porast broja posjeta i postiže veća vidljivost Hrvatske.
„Hrvatska će biti spremna prihvatiti turiste čim se za to steknu uvjeti. Pripremamo i još nekoliko scenarija za budućnost kada se situacija oko putovanja normalizira. Bit će orijentacija na domaće tržište, ali i na tržišta u našem bliskom okruženju. Paralelno s time će uslijediti i kampanja za 2021. godinu kada ćemo osmisliti cijeli komunikacijski koncept za budućnost", izjavio je Staničić.
Istaknuo je kako se putem webinara organiziranih u suradnji s predstavništvima HTZ-a u educiraju turistički djelatnici i turistički novinari na inozemnim tržištima.
Na pitanje koji se tip smještaja preferira ove godine u Hrvatskoj Staničić je rekao da će prednost vjerojatno imati segmenti koji će omogućiti „izoliranost“ i individualizirano kretanje ljudi, privatni smještaj pa onda i kamping smještajne jedinice. Međutim ne treba zanemariti ni hotele.
Činjenicu da će ove godine domaći gosti igrati važnu ulogu u turističkom prometu Hrvatske Staničić je komentirao kao poticaj za pokretanje domaćeg turizma. „Radi se o trenutku i prilici da domaće turiste potičemo na putovanje unutar zemlje“, komentirao je.
Na samom kraju istaknuo je kako Hrvatska ima visoki stupanj očuvanog okoliša, pitke vode i čisti zrak te kako će se kampanje bazirati i na poruci koja se veže uz naše gostoprimstvo i tradiciju.