Drugo izdanje velike humanitarno - sportske manifestacije Dalmatia Trophy, na kojoj sudjeluje 70-ak Francuskinja iz svijeta sporta i medija, ove se godine ponovno održava na otocima Splitsko-dalmatinske županije, odnosno na Braču i Hvaru. Riječ je o Raid Adventure sportskom eventu namijenjenom isključivo ženama te se, prema dogovoru s organizatorima, isti planira redovito održavati u Hrvatskoj.
„Izuzetno nam je drago što je Hrvatska drugu godinu zaredom domaćin ovog važnog i zanimljivog projekta koji upotpunjuje našu turističku ponudu u posezoni, ali i koji promiče sportske aktivnosti poput trčanja, veslanja, pješačenja i biciklizma. Osim odličnih promotivnih efekata, ovaj projekt podržavamo i zbog njegova humanitarnog značaja budući da se dio prikupljenih sredstava izdvaja za borbu protiv raka dojke“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je ideja da se event svake godine organizira na drugim hrvatskim otocima.
Ova inicijativa ugostila je brojne osobe iz francuskog javnog života - sportašice, menadžerice, novinarke, influencerice, ali i popularne francuske glumice Douniu Coesens i Emmanuelle Boiron iz kultne francuske serije „Ljepši život“ na France 3, koju već preko 15 godina prati 3,6 milijuna gledatelja po emisiji. U utrci su sudjelovale i francuske influencerice koje ukupno prati oko milijun i pol pratitelja, a koje će svojim objavama na društvenim mrežama promovirati ljepote Dalmacije i dalmatinskih otoka.
„Koncept manifestacije Raid Adventure predstavlja značajan potencijal za daljnju promociju hrvatskih turističkih potencijala na francuskom emitivnom tržištu. Ideja je da se natjecateljicama, a preko njih i brojnim novinarima i široj francuskoj javnosti predstavi bogatstvo hrvatskih otoka te sačuvana i autentična priroda. Osim toga, ovaj sportski event koji se održava u listopadu predstavlja odličnu promociju za dodatne akvizicije u razdoblju posezone“, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.
Dodajmo kako su organizatori sportskog natjecanja odlučili ove godine podržati francusku udrugu „Vivre Comme Avant“, koju vode volonterke koje su preboljele karcinom dojke i koje prate žene pogođene ovom bolešću, ali i Klub žena liječenih na dojci – Split, nevladinu organizaciju koja djeluje s ciljem poboljšanja kvalitete življenja žena nakon operacije karcinoma dojke. Također, organizatori planiraju održavati ovaj projekt dva puta godišnje – u siječnju u Finskoj te u listopadu u Hrvatskoj.
Inače, francusko tržište ove godine bilježi rekordne rezultate. Prema podacima sustava eVisitor, od siječnja do kraja rujna 2019. zabilježeno je više od 600 tisuća dolazaka francuskih turista što predstavlja porast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a ostvareno je i više od 2,2 milijuna noćenja što predstavlja rast 7 posto. Zabilježen je i porast dolazaka i noćenja u regijama u kojima Francuzi prije nisu bili česti gosti poput Zagreba, Istre i Kvarnera, kao i u njihovim tradicionalno najpopularnijim destinacijama u splitskoj i dubrovačkoj regiji. Također, brojne promotivne aktivnosti HTZ-a u nautičkom segmentu također daju odlične rezultate pa tako nautički charter bilježi porast dolazaka francuskih gostiju od 13 posto te 11 posto u noćenjima.