Britanski Times i Telegraph uvrstili hrvatske otoke i plaže među top svjetske destinacije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Zoran Jelača

Britanski The Times i The Telegraph objavili su reportaže o hrvatskim plažama i otocima kao nezaobilaznim svjetskim turističkim destinacijama. Riječ je o suradnji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu s urednicima i novinarima navedenih medija pa je tako britanski Times, kroz tekst 25 best secret beaches in Europe, među 25 najboljih plaža u Europi uvrstio dvije hrvatske plaže, Pasjaču u blizini Konavala te uvalu Ropa na otoku Mljetu, stavivši ih uz bok atraktivnim plažama Španjolske, Portugala, Grčke, Turske i Italije. 

Dvije skrovite oaze Dubrovačko-neretvanske županije ističu se autentičnim pejzažima i čistim morem van velikih turističkih gužvi. Plaža Pasjača opisana je kao neotkrivena oaza tik do tirkiznog mora, dok je Ropa na otoku Mljetu istaknuta kao šumovito stanište Sredozemne medvjedice. Objava je rezultat suradnje s Annabelle Thorpe, novinarkom koja godinama doprinosi percepciji Hrvatske kao top turističke destinacije u najprestižnijim britanskim medijima The Times, The Guardian, Daily Mail, itd. 

Uredništvo Telegrapha svrstalo je otoke Brač i Vis među 20 otoka na Mediteranu koji se moraju posjetiti bar jednom u životu. U navedenoj objavi, otok Brač uvršten je među najbolje otočne destinacije za obiteljski odmor uz poseban osvrt na ljepotu plaže Zlatni Rat u Bolu koja je stvorena za sportove na vodi. Otok Vis proglašen je najboljim mediteranskim otokom za opuštanje koji je zahvaljujući svojoj autentičnosti, tirkiznim uvalama i izvornim eno-gastro delicijama turistički adut za sve ljubitelje prirode. 

Dodajmo kako su osim Timesa i Telegrapha o Hrvatskoj ovih dana pisali i britanski Financial Times i škotski The Sun u kojima je opisano dubrovačko primorje i Brijuni, odnosno njihove skrivene ljepote, kulturološke atrakcije i eno-gastronomska ponuda. Nagrađivana i priznata putopisna novinarka The Suna Heather Lowrie obišla je Dubrovnik, Ston i Pelješac, dok je prilog u Financial Timesu, kojeg prati publika veće platežne moći, fokusiran na Pulu te živopisnu prošlost i netaknute ljepote Nacionalnog parka Brijuni.

Ovakve objave u prestižnim britanskim medijima izuzetno su vrijedne za Hrvatsku. Gosti iz Velike Britanije vole Hrvatsku što potvrđuju i podaci sustava eVisitor prema kojem su Britanci u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvarili 120 tisuća dolazaka i gotovo 700 tisuća noćenja što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 77 posto u dolascima i 100 posto u noćenjima. Britanci posebno preferiraju Dubrovačko-neretvansku i Splitsko-dalmatinsku županiju, a vesele i odlične najave za nadolazeću posezonu“, izjavila je Reić, nadodavši kako su Britanci u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 2.6 milijuna noćenja.