Atrakcije grada Nina predstavljene u britanskom umjetničkom albumu "Strive for Perfection"

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
TZG Nin

Grad Nin iz Zadarske županije smjestio se u društvo odabranih svjetskih brendova te je predstavljen u umjetničkom albumu Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition unutar članka pod nazivom Jewel in the crown. Rezultat je to suradnje izdavačke kuće St James House London i Turističke zajednice grada Nina, a predstavljanje knjige odvilo se u Great Room u Grosvenor Houseu, u središtu Londona na kojem je bilo prisutno preko 1000 gostiju.

Tekst o Ninu i njegovim značajnim obilježjima napisala je britanska televizijska novinarka Laura Jones te su u članku predstavljena značajna obilježja grada Nina poput Kraljičine plaže. “Iznimno veseli činjenica kako je cijela jedna stranica u ovom prestižnom izdanju posvećena čuvenoj Kraljičinoj plaži u Ninu, gradu koji je jedna od važnijih turističkih destinacija u Zadarskoj županiji. Ovo je zaista sjajna prigoda za promociju kako grada Nina tako i Zadarske županije i Hrvatske na potentnom britanskom tržištu, ali također i na globalnom tržištu.” rekla je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednica Zadarske županije.

Nin se tako u ovom izdanju našao u društvu poznatih svjetskih turističkih destinacija poput dvorca Bleneheim iz Engleske, dvoraca iz Češke, Francuske i Škotske te brojnih hotela I luksuznih resort destinacija. Izdanje prati i digitalna verzija koja će motivirati brojne britanske turiste na posjet Hrvatskoj, dok će tiskano izdanje biti dostupno u svim Rolls-Royce i Bentley salonima diljem svijeta koji svakodnevno privlače kupce jače platežne moći.

Ovo je vrijedna promotivna prilika ninskog turizma prema luksuznom turističkom sektoru, high-net-worth individualcima i biranoj klijenteli na bogatom britanskom tržištu, noseći snažan potencijal jačeg pozicioniranja Nina, Zadarske županije i Hrvatske u segmentu luksuznog turizma.” izjavila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu.

Projekt je pokrenut ove godine s ciljem proslave platinastog jubileja Njezina Veličanstva Kraljice Elizabete, a predstavlja veze između kraljevskih proslava i automobila Rolls-Royce i Bentley-a, kao i druge povezane priče o kraljevskoj obitelji i modelima luksuznih marki prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Objave te vrste uvelike pridonose pozicioniranju Hrvatske kao elitne turističke destinacije, ali i isticanju grada Nina kao grada bogatog turističkog sadržaja poput srednjovjekovne povijesti, eko lječilišta te eko solana i prostranih pješčanih plaža.