Kategorija:
Objavljeno:
I u veljači Hrvatska turistička zajednica nastavlja s aktivnom promocijom hrvatske turističke ponude sudjelovanjem na brojnim sajmovima. Tako će nacionalne prezentacije biti održane na sajmu Vacances u Bruxellesu koji je počeo 6. i traje do 10. veljače te u Münchenu na sajmu f.re.e od 19. do 23. veljače. Kako je upravo Hrvatska zemlja partner ovogodišnjeg f.re.e. sajma, 13. veljače će predstavništvo Hrvatske turističke zajednice sudjelovati na najavnoj konferenciji za medije, dok će 20. veljače, u okviru sajma, biti održana konferencija za medije kojoj će, uz direktora njemačkog predstavništva Hrvatske turističke zajednice Matu Radića, prisustvovati i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić i ministar turizma RH Darko Lorencin. Na sajmu u Münchenu će osim nacionalnog predstavljanja turističke ponude, na štandu Hrvatske gospodarske komore biti predstavljena naša gospodarska ponuda, a u dijelu sajma posvećenom ronjenju bit će postavljen štand projekta Pogled u plavo. HTZ tim povodom organizira i putovanje za predstavnike hrvatskih medija koji će imati priliku pratiti sajam uživo.
U veljači se održavaju i dva specijalizirana sajma. Naime, putovanja, kamping i biciklizam tema su sajma u Essenu koji se održava od 19. do 23. veljače, dok se u Herningu od 21. do 23. veljače održava specijalizirani kamping sajam. Info punktovi Hrvatske turističke zajednice do kraja veljače bit će postavljeni i na sajmovima u Hamburgu koji traje do 9. veljače, u Milanu od 13. do 15. veljače, u Pragu od 20. do 24. veljače, u Nürnbergu od 26. veljače do 2. ožujka te na sajmovima u Beogradu i Budimpešti koji se održavaju od 27. veljače do 2. ožujka. Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Milanu će u sklopu sajma održati i konferenciju za medije.
Uz nastupe na sajmovima, Hrvatska turistička zajednica u veljači organizira i dvije poslovne radionice Sell Croatia namijenjene predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva koje će se održati u Münchenu 20. veljače i New Yorku 28. veljače. Sell Croatia radionice omogućavaju hrvatskim sudionicima susrete i poslovne sastanke s inozemnim partnerima s tih tržišta.