Kategorija:
Objavljeno:
Predstavnici brojnih hrvatskih kampova, Kamping udruženja Hrvatske (KUH) te Hrvatske turističke zajednice nazočili su tradicionalnoj ADAC gala večeri koja se održala 13. siječnja 2012. godine, večer prije otvaranja sajma CMT u Stuttgartu. U uvodnom govoru Max Stich iz ADAC-a naglasio je da je europski kamping sektor u protekloj godini pokazao svoju veliku postojanost, unatoč financijskoj krizi u euro zoni. Istaknuo je da su njemački turisti ponovno zaslužni za porast broja noćenja u mnogim odredištima te da njemačko kamping tržište ponovno šalje ohrabrujuće signale – u 2011. je broj novoregistriranih kampera (autodomova) porastao za čak 30%, dok je broj novoregistriranih kamp prikolica porastao za 10%, što bi se sljedeće godine trebalo pozitivno odraziti i na rezultate, posebice na tržištima s velikim udjelom njemačkih gostiju. Njemačko tržište tako i dalje zrači optimizmom, što se djelomično može pripisati relativno niskoj nezaposlenosti, rastućoj inflaciji te malim kamatama na štednju, što dovodi do sve većeg izdvajanja sredstava za odmor i putovanja te potrošnju općenito.
Tijekom večeri je ujedno održana promocija novog izdanja ADAC kamping vodiča za 2012. godinu. Navedeni vodič predstavlja u Njemačkoj i na njemačkom govornom području pravu „Bibliju za kampiste“, a za hrvatski turizam je ujedno značajan jer ocjenjuje hrvatske kampove upravo na tržištu koje nam donosi više od 33% noćenja u kampovima. Kroz sustav ocjenjivanja kampova vodič daje do znanja kako Njemačka kao naše najvažnije tržište percipira kvalitetu naših kampova. Na naslovnici vodiča za 2012. godini dano je priznanje Bolu na otoku Braču, čime je ostvaren veliki promidžbeni učinak za Hrvatsku, pogotovo kad je poznato da je počasno mjesto već pripalo Rovinju i Dubrovniku te je to već treća naslovnica u posljednjih 5 godina koju krasi motiv iz Hrvatske. ADAC vodič se u 2012. distribuira u čak 110.000 primjeraka.
Tijekom večeri je ujedno održana promocija novog izdanja ADAC kamping vodiča za 2012. godinu. Navedeni vodič predstavlja u Njemačkoj i na njemačkom govornom području pravu „Bibliju za kampiste“, a za hrvatski turizam je ujedno značajan jer ocjenjuje hrvatske kampove upravo na tržištu koje nam donosi više od 33% noćenja u kampovima. Kroz sustav ocjenjivanja kampova vodič daje do znanja kako Njemačka kao naše najvažnije tržište percipira kvalitetu naših kampova. Na naslovnici vodiča za 2012. godini dano je priznanje Bolu na otoku Braču, čime je ostvaren veliki promidžbeni učinak za Hrvatsku, pogotovo kad je poznato da je počasno mjesto već pripalo Rovinju i Dubrovniku te je to već treća naslovnica u posljednjih 5 godina koju krasi motiv iz Hrvatske. ADAC vodič se u 2012. distribuira u čak 110.000 primjeraka.