60 francuskih organizatora putovanja sudjelovalo na SELL Croatia u Parizu!

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj sudjelovalo je na najvećem turističkom sajmu u Francuskoj, Salon Mondial du tourisme, koji se održao u Parizu zajedno sa sajmom Destinaton Nature. Uz Predstavništvo HTZ-a u Parizu, hrvatsku turističku ponudu predstavili su  TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Šibensko-kninske, TZŽ Zadarske, TZ grada Dubrovnika te NP Krka.

Uslijed velikog interesa francuskih partnera Predstavništvo HTZ-a organiziralo je i SELL Croatia radionicu za preko 60 francuskih organizatora putovanja i turističkih agencija, a hrvatski štand posjetili su Senka Burić, otpravnica poslova Veleposlanstva RH u Francuskoj  te Davor Dujić, savjetnik za gospodarske poslove Veleposlanstva RH u Francuskoj. Radionici su sudjelovale zračne kompanije Croatia Airlines, Transavia i Volotea, brojni hotelijeri poput Maiste, Falkenstainera, Hiltona te agencije iz gotovo svih dijelova Hrvatske poput Feral Toursa, Adriatica, Elite Travela, Amathusa, Zzuum Active Vacationa, itd.

Francuzi su iskazali značajan interes za hrvatskom turističkom ponudom te je hrvatski štand s prepoznatljivim motivima hrvatskih regija bio jedan od najposjećenijih na sajmu. 

Sudjelovanje na Salon Mondial du tourisme poslužilo je kao odlična podloga za dodatno isticanje Hrvatske i njenih turističkih atrakcija u Francuskoj koja je već tradicionalno jedno od naših najvjernijih emitivnih tržišta. Veseli nas odlična zastupljenost hrvatske turističke ponude u brojnim paket aranžmanima najvećih i najznačajnijih francuskih turoperatora i turističkih agencija te širenje interesa za uvođenjem novih redovnih zračnih linija. Daljnji rast specijaliziranih ponuda s naglaskom na eno-gastronomiju, poslovni, kulturni te nautički turizam zasigurno će poslužiti kao dodatan motiv dolaska Francuza u Hrvatsku“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Parizu.

Inače, hrvatska turistička ponuda zastupljena je u brojnim francuskim medijskim izdanjima koji potvrđuju interes za putovanjem u našu zemlju poput objave u uglednom časopisu Femme Actuelle u kojem su predstavljeni Dubrovnik, Zlatni Rat te Plitvice i NP Krka te objava o Lošinju na travel portalu GEO-a kojeg mjesečno posjeti preko 3 milijuna korisnika. 

Dolasci i noćenja s ovog važnog emitivnog tržišta u stalnom su porastu te se Francuzi sve više okreću bliskim i atraktivnim destinacijama među kojima je i Hrvatska. Popularnost Hrvatske u Francuskoj potvrđuju i podaci iz sustava eVisitor prema kojima smo u dosadašnjem dijelu godine s francuskog tržišta ostvarili rast od 54 posto u noćenjima u usporedbi s rekordnom 2019. godinom.