Predstavništvo Hrvatske Turističke Zajednice u SAD-u i Turistička zajednica grada Zagreba predstavili su turističku ponudu Hrvatske na 31. izdanju sajma International Travel and Tourism Show u Place Bonaventure u Montrealu od 25. do 27. listopada 2019. godine.
Uz HTZ, TZ grada Zagreba i tvrtku Katarina Line, Hrvatsku su prezentirali brojni kanadski turoperatori i agenti kao što su Transat, Air Canada Vacations, Vacances Celebritours, Club Voyages, Traditours, itd.
Štand HTZ-a i TZGZ-a bio je među najposjećenijim na sajmu što potvrđuje veliki interes i potražnju za Hrvatskom na području Kanade. Također, u 2019. godini zabilježen je i značajan rast turističkog prometa iz Kanade pa je tako u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 190.853 dolazaka i 531.809 noćenja s područja Kanade što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 9 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima.
Uz Air Transat koji već četvrtu godinu u razdoblju sezone povezuje Toronto i Zagreb s vezanim letovima za Montreal i Vancouver od svibnja do listopada, Air Canada je uspješno zaključila drugu godinu direktnog sezonskog leta na istoj relaciji u periodu od lipnja do listopada što dodatno potvrđuje veliki potencijal i značaj Kanade kao jednog od vodećih dalekih tržišta za Hrvatsku.
Montreal International Tourism and Travel Show (Salon International Tourisme Voyages) u organizaciji Expo Média jedan je od najposjećenijih turističkih sajmova u Kanadi i najvažniji turistički sajam na frankofonskom području Kanade. Tijekom tri dana održavanja sajma zabilježeno je oko 36.700 posjetitelja koji su imali priliku susresti se s 400 izlagača iz 100 zemalja, sudjelovati na brojnim predavanjima o novostima u destinacijama, programima organizatora putovanja, nagradnim igrama te uživati u bogatom kulturnom programu “Place d’Animation”, kao i u kulinarskim prezentacijama i delicijama iz cijelog svijeta “La Cuisine du monde”. Veliku posjećenost zabilježila je i takozvana zona za experte – The Expert Zone u organizaciji Ulysses Travel Guides, zamišljena kao mjesto susreta s blogerima, novinarima i TV voditeljima poznatih turističkih emisija.
Sponzori i partneri sajma su Blue Cross Travel Insurance, Aeroports de Montreal, Traditours Voyages, Adonis, Profession Voyages, La Presse + i Travelweek.