Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Voditelj Ureda direktora (poslovni tajnik)“
(1 izvršitelj - m/ž)
Opis zadataka:
• rukovodi, koordinira, organizira i odgovara za rad Ureda i svih zaposlenika u Uredu
• surađuje s ostalim organizacijskim jedinicama HTZ-a, subjektima sustava TZ, nadležnim tijelima javne vlasti i vanjskim suradnicima u okviru zadaća Ureda
• kontrolira i ovjerava dokumentaciju o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Ureda
• piše dopise i izvješća iz djelokruga svoga rada
• rukovodi izradom dijelova strateških dokumenata, programa rada i financijskog plana vezanih uz zadaće Ureda
• izvještava direktora GU o provedenim aktivnostima Ureda direktora i poslovima kojima koordinira po nalogu direktora GU
• u suradnji sa Sektorom za korporativne poslove predlaže uspostavljanje, promjene ili prilagodbe standardiziranih poslovnih procesa GU
• koordinira sve odjele i službe GU pri organizaciji i provođenju standardiziranih poslovnih procesa u GU
• u suradnji sa Sektorom korporativnih poslova priprema akte i poslovnu dokumentaciju iz djelokruga svoga rada, predlaže ih i podnosi na odobrenje direktoru GU
• organizira i koordinira rad tijela HTZ-a (Turističko vijeće, Nadzorni odbor, Sabor) i izvještava organizacijske jedinice Glavnog ureda te predstavništva i ispostave o odlukama tih tijela
• odgovara za pripremu materijala za tijela upravljanja HTZ-a i ukupnu pripremu sjednica organa upravljanja
• vodi zabilješke, zapisnike i po potrebi snima sjednice tijela HTZ-a
• po nalogu direktora GU i tijela HTZ-a uspostavlja, prati i koordinira poslovnim procesima u Glavnom uredu
• vodi i evidentira korespondenciju sa strankama koje su se obratile direktoru GU
• obavlja ostale poslove u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a odnosno po nalogu nadređenih
Uvjeti za radno mjesto*:
• završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova)
• najmanje dvije godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen
• aktivno znanje jednog i poznavanje jednog svjetskog jezika
• položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema, potrebno je u roku jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit
• poznavanje rada na osobnom računalu
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjne kompetencije i vještine:
• stručna sprema iz područja društvenih ili humanističkih znanosti
• 3 ili više godina radnog iskustva na poslovima vođenja ureda ili koordiniranja uredskim poslovanjem
• odlične komunikacijske sposobnosti i izražene organizacijske sposobnosti
• odlično znanje engleskog ili drugog svjetskog jezika
• sklonost timskom radu
• samoinicijativnost, fleksibilnost
• poznavanje zakonskih propisa – radno pravo i trgovačko pravo
• odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (npr. MS Windows, MS Office i sl.)
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
• životopis
• preslika osobne iskaznice ili putovnice
• dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
• uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda)
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo na adresu [email protected]
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem elektroničke pošte.
Rok za prijavu: zaključno s 5. studenoga 2017.