Što nudimo:
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- lokacija u centru Zagreba;
- redovita, odgovarajuća primanja;
- ugodno radno okruženje u motivirajućem timu.
Opis poslova:
- rukovođenje Odjelom za udružene i strateške projekte;
- organiziranje, koordiniranje i provođenje strateških projekata i partnerstva (avioprijevoznici, turoperatori i sl);
- organiziranje, koordiniranje i provođenje udruženog oglašavanja;
- izvještavanje, kontrola i ovjeravanje dokumentacije o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Odjela za udružene i strateške projekte;
- pripremanje i predlaganje poslovne dokumentacije iz djelokruga svoga rada;
- obavljanje ostalih poslova u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a, odnosno po nalogu nadređenih.
Uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
- da ima najmanje dvije godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 13. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjne kompetencije i vještine:
- višegodišnje radno iskustvo na rukovodećim ili srodnim poslovima vezanim uz turizam;
- iskustvo rada u ili s putničkim agencijama, turoperatorima, avioprijevoznicima i ostalim konsolidatorima putovanja i sl.;
- znanje i razumijevanje marketinških koncepata i strategija;
- dobro poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
- sposobnost planiranja, koordinacije i upravljanja procesima vezanim uz strateške projekte;
- dobre komunikacijske i izražene organizacijske sposobnosti;
- odlično znanje engleskog jezika;
- sklonost timskom radu;
- samoinicijativnost, inovativnost i fleksibilnost;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: zaključno s 01.02.2021.