Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Stručni suradnik za online oglašavanje i internetske stranice“
(3 izvršitelja - m/ž)
Ključna odgovornost: osmišljavanje, implementacija i provođenje svih aktivnosti online oglašavanja
Vrsta zaposlenja: zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme s mogućnošću zasnivanja stalnog radnog odnosa
Opis poslova:
- surađuje s partnerima i agencijama u sklopu strateškog i medijskog planiranja i zakupa medijskog prostora
- postavlja i optimizira kampanje na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)
- postavlja i optimizira kampanje u Google AdWords sučelju (SEM, GDN, Youtube)
- postavlja i nadzire račune u Google Analytics sučelju
- postavlja kodove u GTM sučelju
- inicira uporabu novih tehnologija, društvenih mreža i drugih inovativnih Internet usluga za promidžbu hrvatskog turizma
- prati trendove u online oglašavanju
- prati i analizira učinkovitost online oglašavanja, strukturira izvješća
- koordinira oglašavanje hrvatske turističke ponude na inozemnim portalima
- strukturira, uređuje, oblikuje, izgrađuje i unosi dinamični sadržaj internetskih stranica i portala HTZ-a (CMS)
- koordinira izradu multimedijalnog promotivnog materijala i prilagođava isti za potrebe HTZ-a
- podiže organske posjećenosti stranica za internetske tražilice kroz povećanje ranga na rezultatima pretraživanja za ciljane ključne riječi
- surađuje s vanjskim tvrtkama pri provođenju projekata
- obavlja ostale poslove u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a odnosno po nalogu nadređenih
Uvjeti za radno mjesto*:
- završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
- najmanje godinu dana radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem se radnik zapošljava;
- aktivno znanje jednog i poznavanje drugog svjetskog jezika;
- položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema, treba u roku jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- poznavanje rada na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjna znanja i vještine:
- radno iskustvo u području profesionalnog online oglašavanja (prikazati portfelj s navođenjem vlastite projektne uloge) samostalno ili timski
- dobro poznavanje principa i procesa vezanih za online oglašavanje
- napredno poznavanje karakteristika i specifičnosti internetskih tražilica (Google, Yahoo, Yandex)
- napredno poznavanje rada u Google Analytics ili sličnom sustavu
- poznavanje rada u Hootsuite, Socialbakers ili sličnom sustavu
- poznavanje optimizacije za tražilice – SEO (Search Engine Optimisation)
- iskustvo u postavljanju i optimizaciji kodova za praćenje prometa
- poželjno iskustvo u radu na međunarodnim projektima
- organiziranost, analitičnost i kreativnost
- iskustvo u projektnom i timskom radu
- konstantno usavršavanje i usvajanje novih tehnologija
- aktivno poznavanje drugih stranih jezika uz engleski, osobito njemačkog, talijanskog ili ruskog jezika
- razumijevanje turističkog sustava i zakonodavstva u Hrvatskoj
- poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda
- posjedovanje specijaliziranih certifikata u području online marketinga (npr. Google AdWords i sl.)
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (npr. MS Windows, MS Office i sl.)
Ključne odgovornosti pojedinog izvršitelja:
1. Izvršitelj - naglasak će biti na sljedećim poslovima:
- suradnja s partnerima i agencijama u sklopu strateškog i medijskog planiranja, zakupa medijskog prostora te realizacije oglašavanja
2. Izvršitelj - naglasak će biti na sljedećim poslovima:
- postavljanje i optimiziranje kampanja na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)
3. Izvršitelj - naglasak će biti na sljedećim poslovima:
- postavljanje i optimiziranje kampanja u Google AdWords sučelju (SEM, GDN, Youtube)
- postavljanje i nadziranje računa u Google Analytics sučelju
- postavljanje kodova u GTM sučelju
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis
- preslika osobne iskaznice ili putovnice
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim znanjima i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda)
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka za elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala „MojPosao“.
Rok za prijavu: zaključno s 15. listopada 2017.