Stručni suradnik za korisničku podršku eVisitor sustava (m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica traži  iskusnog „stručnog suradnika“ (m/ž)
 koji će biti zadužen za korisničku podršku eVisitor sustava.
 

 

Sustav eVisitor je informacijski sustav Hrvatske turističke zajednice za prijavu i odjavu gostiju, koji olakšava turističkim subjektima ispunjenje zakonskih obveza. Sustav također omogućuje praćenje turističkog prometa, obračun turističke pristojbe te osigurava sigurnost podataka korisnika.

Opis poslova:

  • pružanje tehničke i operativne podrške korisnicima sustava eVisitor
  • analiza korisničkih zahtjeva i rješavanje prijavljenih problema
  • komunikacija s korisnicima putem e-pošte i drugih kanala
  • vođenje administrativnih evidencija i priprema izvještaja
  • suradnja s razvojnim timom na unaprjeđenju aplikacija
  • sudjelovanje u edukaciji korisnika i pripremi priručnika 


Radno mjesto je u Zagrebu.

Vrsta posla:
Na određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine:

  • Poželjna znanja i kompetencije:
  • izražene analitičke i komunikacijske vještine
  • iskustvo u radu s informacijskim sustavima
  • dobro poznavanje rada na računalu, uključujući MS Office i alate za upravljanje korisničkim upitima
  • izražene komunikacijske i organizacijske vještine
  • proaktivnost, odgovornost i preciznost u radu
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (poželjno B1 razina ili viša)
  • znanje o digitalnim tehnologijama i procesima digitalizacije
  • interes za razvoj aplikacija i IT rješenja 

Propisani uvjeti za radno mjesto*:

  • završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1 
  • znanje jednoga stranog jezika
  • znanje rada na osobnom računalu

*sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)


Digitalne vještine:
MS Office

Jezik:
Engleski (B2)

Minimalne godine radnog iskustva:
1

Poslodavac ti nudi:

  • ugovor na određeno vrijeme od godinu dana uz probni rok od 6 mjeseci i mogućnost produljenja na neodređeno vrijeme
  • konkurentna plaća
  • profesionalni razvoj kroz edukacije i certifikacije
  • prilika za rad na modernim tehnologijama u dinamičnom okruženju
  • ravnoteža privatnog i poslovnog života, mogućnost povremenog rada od kuće
  • dodatne pogodnosti
     

Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije)
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda)
    HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.


Napomena:
Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.