Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„stručni suradnik/specijalist za razvoj brenda i sustava brendova/oznaka“
(m/ž)
Što nudimo:
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- lokacija u centru Zagreba;
- odgovarajuća primanja;
- ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
- kontinuirano stručno usavršavanje.
Poželjna znanja i kompetencije:
- osnove marketinga i brendinga, uključujući razvoj brenda, pozicioniranje, segmentaciju tržišta i upravljanje brendom;
- kritičko razmišljanje i rješavanje problema na osnovu prikupljenih informacija;
- sposobnost logičnog razmišljanja, samoinicijativnost, kreativnost;
- razumijevanje različitih marketinških strategija i taktika, kao što su digitalni marketing, društveni mediji;
- inovativan pristup razvoju brend kampanja;
- razumijevanje šireg konteksta poslovanja i sposobnost povezivanja brend strategija sa poslovnim ciljevima;
- razvijene komunikacijske vještine;
- samostalnost u obavljanju poslova, visoka razina odgovornosti, savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka, timski rad;
- otvorenost za učenje novih vještina i tehnologija;
- sposobnost upravljanja vremenom i brzog snalaženja u različitim poslovnim situacijama;
- odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama, MS Office paket;
- poželjno je iskustvo u razvoju i implementaciji brend strategija;
- višegodišnje iskustvo na sličnim poslovima.
Opis poslova:
- operativna podrška voditelju Odjela i voditelju Brenda u uspostavljanju razvoj brenda i sustava brendova/oznaka;
- izrada smjernica za brendiranje za natječaje za kreativne agencije za potrebe oblikovanja brendova HTZ-a - sadržaj marketinških i srodnih materijala, način odabira motiva i primjene komunikacijskih poruka, način primjene vizualnog identiteta i dr.;
- planiranje i koordiniranje provedbom marketinških aktivnosti promocije nacionalnog turističkog brenda – brend kampanja; definiranje i usuglašavanje plana kampanje u dogovoru s ostalim organizacijskim jedinicama koje operativno sudjeluju u provedbi kampanja;
- kontrola kvalitete sadržaja i upravljanje digitalnim resursima (Digital Assets Management);
- priprema smjernica za natječaje za produkcijske agencije za potrebe opremanja brendova HTZ-a multimedijalnim sadržajima i alatima.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij;
najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1;
znanje jednoga stranog jezika;
znanje rada na osobnom računalu.
*sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
životopis;
dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena:
Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa.