Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Stručni suradnik/specijalist za internetske stranice“ – Web specijalist (m/ž)
Opis poslova:
- upravljanje sadržajem web stranica Hrvatske turističke zajednice, unos sadržaja na turističko-informacijski portal croatia.hr i poslovne stranice htz.hr;
- sudjelovanje u razvoju i optimizaciji internetskih stranica, planiranje potrebnih nadogradnji, razvoj i unapređenje funkcionalnosti, strukture i arhitekture stranica, testiranje novih funkcionalnosti, prijava bugova, izvještavanje kroz ticketing sustav;
- izrada web formi za prijavu sudionika za razne svrhe (skupovi, radionice, sajmovi i sl.);
- priprema podataka za import veće količine sadržaja koristeći Excel ili Google Sheets tablice;
- osnovna obrada fotografija;
- pružanje podrške djelatnicima lokalnih turističkih zajednica koji unose sadržaj na svoje poddomene u sklopu turističko-informacijskog portala croatia.hr, putem maila, telefona i ticketing sustava;
- upravljanje sadržajem i funkcionalnostima mobilne aplikacije;
- testiranje funkcionalnosti mobilne aplikacije.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij;
- najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1;
- znanje jednoga stranog jezika;
- znanje rada na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)
Poželjna znanja i kompetencije:
- tri ili više godina radnog iskustva na poslovima vezanim uz CMS (WordPress, Joomla, Drupal, EDIT CMS…);
- poznavanje procesa upravljanja i administriranja internetskim stranicama i portalima;
- poznavanje HTML/CSS te JavaScripta;
- poznavanje dobre prakse web dizajna i osnova razvoja weba te poznavanje principa kreiranja korisničkog iskustva (UX/UI);
- osnovno poznavanje alata za obradu fotografija (Adobe Photoshop ili sl.);
- prednost je odlično poznavanje Microsoft Excel (poznavanje naprednih funkcija poput pivot tablica, VLOOKUP, formule…; prednost certifikat);
- poznavanje osnova online marketinških alata i procesa;
- poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
- sposobnost analitičkog i logičkog razmišljanja;
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.
Što nudimo:
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- lokacija u centru Zagreba;
- redovita, odgovarajuća primanja;
- ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
- kontinuirano stručno usavršavanje.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok prijave:
09.11.2023.