Što nudimo:
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- lokacija u centru Zagreba;
- redovita, odgovarajuća primanja;
- ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
- kontinuirano stručno usavršavanje;
Opis poslova:
- stručni poslovi vezani uz razvoj i optimiziranje aplikativnih rješenja za internetske stranice (marketinške, poslovne) i upravljanje njihovim funkcioniranjem i sadržajem;
- razvoj i optimiziranje mobilnih aplikativnih rješenja i upravljanje njihovim funkcioniranjem i sadržajem;
- analiziranje aktivnosti na internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama.
Uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
- da ima najmanje godinu dana radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjna znanja i kompetencije:
- tri ili više godina radnog iskustva na poslovima vezanim uz CMS (WordPress, Joomla, Drupal…),
- poznavanje HTML/CSS i JavaScripta;
- poznavanje procesa upravljanja i administriranja internetskim stranicama i portalima;
- poznavanje dobre prakse web dizajna i osnova razvoja weba te poznavanje principa kreiranja korisničkog iskustva, UX (user experience), UI (user interface) i U (usability);
- poznavanje optimizacije za tražilice – SEO (Search Engine Optimisation);
- osnovno poznavanje alata za obradu fotografija (Adobe Photoshop ili sl.);
- razumijevanje turističkog sustava i zakonodavstva u Hrvatskoj;
- poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
- posjedovanje praktičnog i primijenjenog znanja u području marketinga;
- dobro poznavanje online marketinških alata i procesa;
- posjedovanje analitičkih vještina;
- prednost je posjedovanje specijaliziranih certifikata u području alata za praćenje posjećenosti weba i online marketinga (npr. Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads, Facebook Ads i sl.);
- sposobnost logičnog razmišljanja;
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata: može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: 7 dana od objave oglasa, zaključno s 26.03.2021.