Stručni suradnik / specijalist za internetske stranice (m/ž)

-

Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • lokacija u centru Zagreba;
  • redovita, odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
  • kontinuirano stručno usavršavanje;


Opis poslova:

  • stručni poslovi vezani uz razvoj i optimiziranje aplikativnih rješenja za internetske stranice (marketinške, poslovne) i upravljanje njihovim funkcioniranjem i sadržajem;
  • razvoj i optimiziranje mobilnih aplikativnih rješenja i upravljanje njihovim funkcioniranjem i sadržajem;
  • analiziranje aktivnosti na internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama.


Uvjeti za radno mjesto*:

  • da ima završen najmanje preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
  • da ima najmanje godinu dana radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • da poznaje rad na osobnom računalu.

* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)


Poželjna znanja i kompetencije:

  • tri ili više godina radnog iskustva na poslovima vezanim uz CMS (WordPress, Joomla, Drupal…),
  • poznavanje HTML/CSS i JavaScripta;
  • poznavanje procesa upravljanja i administriranja internetskim stranicama i portalima;
  • poznavanje dobre prakse web dizajna i osnova razvoja weba te poznavanje principa kreiranja korisničkog iskustva, UX (user experience), UI (user interface) i U (usability);
  • poznavanje optimizacije za tražilice – SEO (Search Engine Optimisation);
  • osnovno poznavanje alata za obradu fotografija (Adobe Photoshop ili sl.);
  • razumijevanje turističkog sustava i zakonodavstva u Hrvatskoj;
  • poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
  • posjedovanje praktičnog i primijenjenog znanja u području marketinga;
  • dobro poznavanje online marketinških alata i procesa;
  • posjedovanje analitičkih vještina;
  • prednost je posjedovanje specijaliziranih certifikata u području alata za praćenje posjećenosti weba i online marketinga (npr. Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads, Facebook Ads i sl.);
  • sposobnost logičnog razmišljanja;
  • samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.


Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.​

Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata: može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu: 7 dana od objave oglasa, zaključno s 26.03.2021.