Što nudimo:
- poslove vezane za pružanje operativne, stručne i administrativne podrške za provedbu aktivnosti i zadaća stručnih službi ureda direktora i drugih organizacijskih jedinica Glavnog ureda te poslove vezane uz provođenje i koordinaciju poslovnih procesa na razini cijele organizacije, s posebnim naglaskom na analizu, planiranje, izvještavanje i budžetiranje;
- lokacija u centru Zagreba;
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- redovita i primjerena primanja.
Poželjna znanja i kompetencije:
- radno iskustvo na poslovima vezanim uz projekte i projektne zadatke;
- izrazito razvijene sposobnosti komunikacije i prezentacije;
- profesionalnost, ljubaznost i strpljivost, timski rad;
- lakoća izražavanja u usmenoj i pismenoj komunikaciji;
- izražene analitičke i organizacijske sposobnosti;
- samoinicijativnost, fleksibilnost, proaktivnost;
- napredno poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama, izrada i korištenje Pivot tablica u Excelu i sl.
Složenost poslova i odgovornosti:
- uobičajeni stupanj stručnog znanja i samostalnosti u izvršavanju uz potrebu za uobičajenim stupnjem konzultacije s nadređenim osobama ili drugim organizacijskim jedinicama;
- stručni poslovi s međusobno povezanim različitim zadaćama u čijem rješavanju se primjenjuju uobičajene metode rada, postupci ili stručne tehnike;
- administrativno-operativni poslovi koji služe za provedbu stručnih zadataka (evidencije, poslovna dokumentacija, izvještavanje i dr.).
- odgovornost za pravilnu primjenu metodologije rada, postupaka i stručnih tehnika.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
- da ima najmanje godinu dana radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna engleski jezik i poznaje još jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: zaključno s 28. svibnja 2019.