Hrvatska turistička zajednica provodi reorganizaciju poslovanja i želi osnažiti radne timove unutar organizacije.
Što nudimo:
- rad na rukovodećim, stručno-specijalističkim poslovima vezanim za grupu zadaća određenih strateškim, programskim i planskim dokumentima HTZ-a u sektoru koji objedinjuje poslove pet odjela i to:
- Odjel za marketing zadužen za planiranje i provođenje svih ključnih marketinških kampanja (offline i online); upravljanje i koordiniranje marketinškim agencijama; praćenje i analiza učinaka oglašavanja;
- Odjel za globalni PR zadužen za upravljanje i koordiniranje PR agencijama i aktivnostima na inozemnim tržištima, kreiranje informativnog i srodnog sadržaja za potrebe PR aktivnosti na inozemnim tržištima i društvenim mrežama;
- Odjel za istraživanje tržišta, statističko praćenje turističkog prometa i ponude i izrada i prezentacija tržišnih analiza;
- Odjel za brand i produkciju, upravljanje brand arhitekturom i brand identitetom; produciranje, arhiviranje i distribucija marketinškog i srodnog sadržaja;
- Odjel za internetske stranice; razvoj i optimiziranje aplikativnih rješenja za internetske stranice (marketinške, poslovne) i analiziranje aktivnosti na internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama;
- rad u dinamičnom i poticajnom okruženju unutar respektabilne institucije;
- izvrsni uvjeti rada i prilika za osobno napredovanje i razvoj;
- lokacija u centru Zagreba.
Poželjna znanja i kompetencije:
- najmanje pet godina radnog iskustva na sličnim poslovima;
- poželjno iskustvo rada u turističkom sektoru;
- poželjno iskustvo rada u velikim organizacijama, iskustvo iz područja korporativnih komunikacija i marketinga, ljudskih potencijala, te iskustvo u brand marketingu;
- iskustvo i znanje iz područja eksterne i interne komunikacije, strateških komunikacija, upravljanja ljudskim potencijalima;
- poznavanje aktualnih svjetskih trendova u području komunikacija i marketinga;
- orijentacija na inovacije, upravljanje promjenama i na ostvarenje strateških ciljeva;
- stalna stručna komunikacija unutar i izvan Hrvatske turističke zajednice od bitnog utjecaja na provedbu plana i programa;
- vještine suradnje, organizacije i koordinacije ljudi iz različitih funkcija i područja poslovanja;
- izvrsno razvijena pisana i govorna komunikacija;
- napredno korištenje poslovnog engleskog jezika u govoru i pismu;
- napredno korištenje MS Office paketa.
Složenost poslova i odgovornosti:
- sposobnost rukovođenja i obavljanja najsloženijih zadataka s najvećim značajem za vođenje poslovne politike i poslovanja (u najvećoj mjeri kreativni i samostalni poslovi i zadaci, istraživački rad i slično);
- rukovođenje sektorom;
- sudjelovanje u stvaranju novih koncepata i strateško-planskih dokumenata iz djelokruga rada sektora;
- rješavanje strateški značajnih zadaća na razini sektora;
- rad i odlučivanje u skladu s općim smjernicama i uputama direktora Glavnog ureda i/ili pomoćnika direktora Glavnog ureda kao i korporativnim te drugim općim uputama na razini cijele organizacije;
- odgovornost za zadatke, odluke i upute vezane uz poslove organizacijskih jedinica ili zaposlenika kojima rukovodi te odgovornost za rukovođenje zaposlenicima
- izrada godišnjeg okvira media plana.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- da ima završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
- da ima najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
- da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- da poznaje rad na osobnom računalu.
* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- preslika osobne iskaznice ili putovnice;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
- dvije preporuke;
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu: zaključno s 02.04.2018.