Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Direktor Sektora za brand „Hrvatska“
(1 izvršitelj - m/ž)
Opis zadataka:
- rukovodi, koordinira, organizira i odgovara za rad Sektora i svih zaposlenika u Sektoru
- surađuje s ostalim organizacijskim jedinicama HTZ-a, subjektima sustava TZ, nadležnim tijelima javne vlasti i
- vanjskim suradnicima u okviru zadaća Sektora
- kontrolira i ovjerava dokumentaciju o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Sektora
- predlaže potrebne organizacijske i kadrovske promjene u Sektoru temeljem analize učinkovitosti i procjene zaposlenika
- piše razne dopise i izvješća iz djelokruga rada Sektora
- rukovodi izradom dijelova strateških dokumenata, programa rada i financijskog plana vezanih uz zadaće Sektora
- osmišljava i odgovara za provođenje plana branda Hrvatska posebno ciljeve, alate, rokove, nositelje i proračun sukladno ključnim strateškim dokumentima HTZ-a, poglavito važećom strategijom razvoja turizma te važećim strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma
- potiče i nadzire izradu te poštivanje knjige branda Hrvatska (Brand Book Croatia) sa svim svojim sastavnicama na svim razinama sustava HTZ-a i turističkog sadržaja te sustavno predlaže aktivnosti i alate za poboljšanja
- postavlja i provodi sustav praćenja isporuke brandova drugih turističkih receptivnih zemalja na pojedinim emitivnim turističkim tržištima u suradnji s predstavništvima HTZ-a u inozemstvu te u odnosu na dobivene podloge sustavno predlaže aktivnosti i alate za unapređivanje branda Hrvatska
- predlaže kriterije i modele suradnje sa agencijama za tržišno komuniciranje na području razvoja i implementacije branda Hrvatska
- osmišljava i nadzire isporuku podloga za razvoj kreativnih prijedloga vezanih za brand Hrvatska agencijama i vanjskim suradnicima za tržišno komuniciranje (tzv. kreativni brifovi)
- osmišljava i postavlja kriterije za odabir ponuđača za produkciju offline i on line komunikacijskih alata i instrumenata – prospekti, katalozi, oglasi, TV, radijski i on line spotovi, kontakt materijali i sl.
- odgovara za kvalitetu produkcije i rokove isporučenih komunikacijskih alata i instrumenata
- obavlja ostale poslove u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a odnosno po nalogu nadređenih
Uvjeti za radno mjesto*:
1. da ima završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
2. da ima najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
3. da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
4. da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od
dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
5. da se poznaje rad na osobnom računalu.
- sukladno čl. 12. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjne kompetencije i vještine:
- stručna sprema iz područja društvenih ili humanističkih znanosti
- 5 ili više godina na rukovodećim ili srodnim poslovima u korporaciji ili drugoj instituciji (organizaciji) vezanim uz marketing, posebno brand management
- odlično znanje najmanje jednog svjetskog jezika (primarno engleskog) u govoru i pismu na poslovnoj razini
- odlično znanje hrvatskog jezika u govoru i pismu
- dobro razumijevanje turističkog sustava i zakonodavstva u Hrvatskoj
- dubinsko znanje i razumijevanje marketinških koncepata i strategija
- odlično poznavanje prava intelektualnog vlasništva
- dobro poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda
- odlično teoretsko i praktično poznavanje metoda i alata brandiranja i razvoja brand arhitekture kao i metodologije rada brand management odjela / marketinških "full service" agencija
- sposobnost planiranja, koordinacije i upravljanja procesima brandiranja.
- izražene organizacijske i upravljačke sposobnosti
- sposobnost logičnog razmišljanja
- samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (npr. MS Windows, MS Office i sl.)
Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis
- preslika osobne iskaznice ili putovnice
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda)
Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo na adresu [email protected]
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem elektroničke pošte.
Rok za prijavu: zaključno s 27. prosinca 2017.