Administrator (m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica traži  „administratora“ (m/ž) 
koji će biti zadužen za rad na recepciji

 

Opis poslova:

  • opći poslovi vezani uz recepciju;
  • održavanje prostora i imovine; 
  • nabava uredskog, potrošnog i drugog sitnog materijala za opće potrebe i sl;
  • organizacija dnevnih aktivnosti (zaprimanje stranaka, organizacija sastanaka i organizacija dvorana)
  • obavljanje raznih administrativnih poslova prema potrebama stručne službe: javljanje na telefon i portafon, zaprimanje poruka, prespajane poziva, skeniranje i kopiranje razne dokumentacije i sl.
  • obavljanje poslova u skladu s važećom zakonskom regulativom i internim procedurama.
  • završena najmanje srednja škola u četverogodišnjem trajanju;
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na srodnim poslovima;
  • znanje jednoga stranog jezika;

 

Propisani uvjeti za radno mjesto:

  • znanje rada na osobnom računalu;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit.

 

Poželjna znanja i kompetencije:

  • dobro poznavanje pravila i standarda uredskog poslovanja;
  • sposobnost logičnog razmišljanja;
  • samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja
  • točnost, ažurnost, sistematičnost, fleksibilnost;
  • profesionalnost, ljubaznost i strpljivost u ophođenju sa strankama i kolegama;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama, MS Office i sl.

 

Što nudimo: 

  • ugovor na određeno vrijeme od godinu dana uz probni rok od 6 mjeseci i mogućnost produljenja na neodređeno vrijeme
  • konkurentna plaća
  • profesionalni razvoj kroz edukacije
  • prilika za rad na modernim tehnologijama u dinamičnom okruženju

 

Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

 

 

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.

Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

 

Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa