Usluga godišnjeg sistematskog pregleda za zaposlenike Hrvatske turističke zajednice

Status: Aktivan
Datum početka
Datum isteka

Predmet nabave: Usluga godišnjeg sistematskog pregleda za zaposlenike Hrvatske turističke zajednice

Evidencijski broj nabave: 015/24

Rok za dostavu: 08.11.2024. godine do 12:00 sati (CET).

ISPRAVAK NATJEČAJNE DOKUMENTACIJE

U natječajnoj dokumentaciji došlo je do korekcije u Prilogu 4. Troškovnik predmeta nabave:

Usluga godišnjeg sistematskog pregleda za zaposlenike Hrvatske turističke zajednice; evidencijski broj: 015/24 (Troškovnik-pregled za muškarce) pod rednim brojem 6. Tumorski markeri (Cyfra 21-1, CA 19-9, CEA ukupni, PSA), gdje se izmjena odnosi na CEA ukupni, umjesto CE ukupni.

U natječajnoj dokumentaciji došlo je do korekcije u točki 3.5. Bonitet, točka:

  • Naziv dokaza sposobnosti: Obrazac BON 2 ili SOL 2  za posljednje dvije financijske godine 2022. i 2023. ili drugi odgovarajući dokument financijskih institucija ili tijela ako je Ponuditelj registriran izvan Republike Hrvatske, a koji ima jednaku dokaznu snagu kao i traženi dokaz.
     

Mijenja se i glasi:
 

  • Naziv dokaza sposobnosti: Obrazac BON 2 ili SOL 2 za posljednju financijsku godinu 2023. ili drugi odgovarajući dokument financijskih institucija ili tijela ako je Ponuditelj registriran izvan Republike Hrvatske, a koji ima jednaku dokaznu snagu kao i traženi dokaz. 


 

OBAVIJEST O ODABIRU:

Prihvaća se ponuda ponuditelja Croatia Poliklinika, Ulica grada Vukovara 62, 10000 Zagreb, OIB: 80848401890.
Sveukupna cijena predmeta nabave iznosi 68.648,32 eura s PDV-om za 1. i za 2. ciklus predmeta nabave.