Novo proljetno izdanje promotivne kampanje Travel to taste Krk / Put do okusa Krka

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno:
Novo proljetno izdanje promotivne kampanje Travel to taste Krk / Put do okusa Krka
Arhiva TZG Krka
Novo proljetno izdanje promotivne kampanje Travel to taste Krk / Put do okusa Krka

Promotivna kampanja Turističke zajednice Grada Krka, Put do okusa Krka, koja je protekle jeseni ostvarila odlične rezultate kroz predstavljanje gastronomske ponude, kreće u svoje proljetno izdanje! U ovom novom proljetnom izdanju, kampanji se pridružilo osam restorana i konoba te jedna kušaona na području i okolici grada Krka.

Kroz autentične, domaće proizvode i vrhunske tradicionalne okuse, na terasama krčkih ugostitelja, s pogledima na divnu prirodu i okruženje grada Krka, gosti će imati priliku kušati lokalna jela i namirnice upravo tamo gdje nastaju: isprobajte krčki pršut - prvi hrvatski proizvod zaštićen u EU koji, nasoljen samoniklim začinskim biljem s otoka Krka, sazrijeva u koži, a suši se na krčkoj buri; krčko maslinovo ulje - dobiveno izravno iz ploda masline od autohtonih krčkih sorti maslina poput Debele, Naške, Rošulje i Slatke i zaštićeno oznakom izvornosti EU; vrbničku žlahtinu - suho bijelo vino koje se proizvodi od autohtone sorte, žlahtina bijela, a koje uspijeva jedino u krčkom vinogorju, odnosno Vrbničkom polju; krčki sir - autohtoni otočki hrvatski sir koji se proizvodi na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima otoka Krka; krčke šurlice - zaštitni znak krčke gastronomije koje svaka obitelj priprema prema svojoj "tajnoj" recepturi...

U suvremenoj gastronomiji s lokalnim sastojcima kvaliteta više nije upitna, već postaje doživljaj!