Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Kini sudjelovalo je ovoga tjedna na dva renomirana događanja, 2023 IMM Asia te 2023 ITB Asia. Riječ je o događanjima koja okupljaju ključne aktere turističkog sektora, odnosno koja predstavljaju važna mjesta susreta turističke ponude i potražnje.
IMM naziv je godišnje konferencije turističkog brenda TravMedia koja redovito povezuje industrijske stručnjake te predstavnike vodećih medija u regiji Azija-Pacifik. U sklopu nje, na panelu „DMOs in 2024“, direktorica Predstavništva HTZ-a u Kini Franka Gulin osvrnula se na važnost uzajamne suradnje turističkih zajednica, ali i na ulogu medija, osobito u kontekstu razvoja učinkovite promocije na različitim tržištima. Osim toga, sudionici su razgovarali i o najboljim praksama pomoću kojih turistički djelatnici diljem svijeta vode bitku protiv globalnih izazova kao što su klimatske promjene i postizanje održivosti.
Na IMM konferenciji su, između ostalih, sudjelovali i izvršna direktorica za Aziju-Pacifik i savjetnica direktorice pri WTTC-u Liz Ortiguera, stručnjakinja za digitalna rješenja u industriji putovanja Mary Li čija je kompanija ASLAN u prošlom desetljeću bila temelj za stvaranje Alibabine platforme Fliggy, a koja je danas u vrhu po važnosti na kineskom tržištu, James Marshall iz Expedije te Khan Nguyen Trieu iz grupacije Accor.
U okviru IMM-a, izuzev panel rasprava, održana je i specijalizirana poslovna radionica namijenjena ključnim turističkim subjektima i medijima kao što su Travel+Leisure, National Geographic, Lonely Planet i drugi.
Nakon IMM-a, uslijedio je ITB, međunarodni stručni sajam turizma ponajviše fokusiran na kinesko tržište. Uzimajući u obzir da je Kina postala jedno od glavnih emitivnih tržišta na svijetu, ne čudi što je ove godine ITB zabilježio odličan interes s preko 1.800 izlagača i 1.300 vodećih buyera iz Azije i Oceanije.
Osim Predstavništva HTZ-a, hrvatski su štand zastupali i predstavnici Turističke zajednice grada Zagreba. O tome da u regiji Azija-Pacifik vlada veliko zanimanje za Hrvatsku kao turističku destinaciju najbolje je pokazao iznimno velik broj posjetitelja, ali i održanih sastanaka s mnogim partnerima. Najviše agenata bilo je iz Australije, Singapura, Tajlanda, Indonezije, Malezije te Indije, što svakako odašilje jak signal o oporavku i potražnji iz dalekih zemalja.
Snažan interes za hrvatskom turističkom ponudom na sajmovima u Kini
Kategorija:
Objavljeno: