Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je na konferenciji “Izazovi u nautičkom turizmu”, održanoj u Vodicama, a koju su organizirale Slobodna Dalmacija i Hanza Media. O tome kako unaprijediti i maksimalno iskoristiti potencijal nautičkog turizma razgovarali su najrelevantniji predstavnici domaćeg turističkog sektora.
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja d.d., Krešimir Šakić, direktor Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, Selma Čmelik, osnivačica platforme čarter.hr, i Katarina Vujević Babara, direktorica “Euronautica” d.o.o. ocijenili su da je Hrvatska danas u svijetu sinonim za luksuzni morski turizam, što potvrđuju i statistički pokazatelji turističke sezone.
„Što se općenito tiče sezone, premašili smo lanjske rezultate. Kada govorimo o nautičkom turizmu, izjednačili smo se s 2019. godinom, koja nam je bila rekordna. Posebno bih istaknuo posezonu i predsezonu. Rujan i listopad su nam odlični. Imamo još dva mjeseca do kraja godine, rezultati se broje na kraju, ali vjerujem da ćemo biti zadovoljni kada podvučemo crtu“, izjavio je Staničić.
Upravo zahvaljujući jedinstvenoj razvedenoj obali, povoljnoj klimi i prirodnim ljepotama, nautički turizam kontinuirano bilježi sve bolje rezultate, a krstarenje kao omiljena aktivnost gostiju više platežne moći, osnažilo je svoju poziciju u okviru elitnog turizma.
„Imamo dovoljno raznoliku turističku ponudu, a ono najvažnije jest da gost dobije ono što je platio. Vrijednost za novac - tome treba težiti“, zaključio je Staničić.
Izvor: Slobodna Dalmacija