Glamurozan autrijski magazin: Istra je europsko središte stila i užitka

TZŽ referenca: Istarska
Objavljeno:
Falstaff Istra
TZ Istarske
'To je iznimna vijest za Istru i Hrvatsku jer se radi o jednoj od najcjenjenijih lifestyle revija koja se bavi temama hrane, vina i turizma', kažu iz istarske TZ

Austrijski magazin Falstaff objavio je posebno izdanje o Istri. Veliki projekt 'Istrien Spezial' u cijelosti posvećen Istri realiziran je u sinergiji Turističke zajednice Istarske županije i hotelskih kuća Valamar, Maistra i Arena Hospitality Group uz suradnju s PR agencijom ART Redaktionsteam iz Salzburga. Riječ je o glamuroznom specijalu koji uključuje čak 148 stranica privlačnog sadržaja s najboljom ponudom koju regija nudi.

To je iznimna vijest za Istru i Hrvatsku tj. njenu promociju na tržištima njemačkog govornog područja, jer se radi o jednoj od najcjenjenijih lifestyle revija koja se prvenstveno bavi temama vezanim uz hranu, vino i turizam, a „konzumiraju“ je mahom čitatelji dubljeg džepa i značajnog intelektualnog profila.

Fokus ovog posebnog izdanja je na okusima zemlje i na okusima iz mora. Posebna pažnja posvećena je našim najznačajnijim adutima: ekstra djevičanskom maslinovom ulju, tartufima, vinu, proizvodima iz mora. Iz istarske TZ su inzistirali da se stavi naglasak na istarske destinacije te uspješno repozicioniranje cijele destinacije, s osvrtom na održiv i odgovoran razvoj.
"Željeli smo čitateljima Falstaffa dati do znanja da brinemo o održivom i odgovornom razvoju, da želimo sačuvati naše zelene površine, šume, more, da želimo unaprijediti protokole e-mobilityja, dekarbonifikacije te da nastojimo ostaviti što manji footprint na naš planet. Također, dali smo jedan cjelovit pregled arhitektonskih dostignuća, koliko pažnje se posvećuje dizajnu. Sve to se najavljuje već na naslovnici specijala koja poziva čitatelje da u Istri uživaju u ukusnoj raznolikosti", ističu iz Ureda TZ-a Istarske županije.
Glavni urednik i izdavač Wolfgang M. Rosam u uvodniku ističe da je Istra europsko središte stila i užitka te poziva svoje čitatelje da za to posjete upravo Istru. Rosam kaže da će posjetitelje začuditi što sve ovaj prekrasan poluotok u obliku srca nudi. Svoj obol dala je i glavna urednica Ilse Fischer koja je Istru interpretirala kao gurmanski raj.

Cijelo izdanje razgledajte ovdje.
 
Časopis je izdan u nakladi od 80.000 primjeraka, od kojih će se malo više od polovice distribuirati na tržištu Austrije pretplatnicima časopisa te članovima Gourmet Cluba, zatim pojedinačno prodavati na kioscima i u knjižarama, zračnim lukama, kao i tijekom Falstaff vinskih događanja. Pored toga, 25.000 kopija bit će distribuirano u Njemačkoj pretplatnicima, te u zračnim lukama i na vinskim eventima. Određena količina ostat će na raspolaganju u destinaciji.
Falstaffov najširi krug čitatelja doseže do 996.000 klijenata, dok po objavljenom izdanju doseže oko 206.000 čitatelja. Polovica njih su muškarci, polovica žene, a 68% njih spada u kategoriju najviše platežne moći. Uz svoju tiskanu publikaciju Falstaff Magazin je prisutan i putem web stranice koja sadrži članke, recenzije i dodatni sadržaj. Časopis organizira evente posvećene degustaciji vina, kulinarske festivale i dodjele nagrada za izvanredna postignuća u industriji hrane i pića.

Falstaff Istra
TZ Istarske
Fokus posebnog izdanja je na okusima zemlje i na okusima iz mora: ekstra djevičanskom maslinovom ulju, tartufima, vinu, proizvodima iz mora, s porukom da u Istri provode održivi turizam