Započela druga faza natječaja HTZ-a za krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Nakon uspješno završene prve faze Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, u sklopu koje je pristiglo čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 20 bilo valjano, odlukom stručnog Povjerenstva za odabir za drugi je krug natječaja odabrano 5 ponuditelja za projektni zadatak izrade krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea), dok je 10 ponuditelja odabrano za projektni zadatak izrade vizualnog identiteta.

U drugi su krug natječaja prošli ponuditelji koji su prikupili najbolje ocjene stručnog Povjerenstva za odabir, koje je evaluiralo sve pristigle ponude i dostavljenu dokumentaciju po zadanim kriterijima. Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.  

U drugi krug natječaja za projektni zadatak A, odnosno za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) odabrani su ponuditelji SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke, dok su u drugi krug za projektni zadatak B, odnosno za izradu vizualnog identiteta odabrani McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg

Ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon podnošenja ponude svi će ponuditelji i prezentirati svoja rješenja. Također, svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.

Dodajmo kako će se uspjeh pristiglih rješenja utvrditi pomoću jednadžbe za ocjenu ponude na način da ocjena stručnog Povjerenstva za odabir nosi 50 bodova, istraživanje tržišta 40 bodova, a preostalih 10 bodova se odnosi na cijenu ponude. Na samom će kraju Povjerenstvo za odabir, prema ukupnoj ocjeni, utvrditi rang listu ponuda te istu uputiti na konačno odlučivanje Turističkom vijeću Hrvatske turističke zajednice.