Danas je u Puli održana 24. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o marketinškoj suradnji s njemačkim autoklubom ADAC-om. Riječ je o suradnji koja uključuje provedbu zajedničkih aktivnosti promocije i oglašavanja na tržištu Njemačke u ovoj godini, a ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Club) je odabran kao idealan partner obzirom da je riječ o najvećem njemačkom autoklubu koji po broju članova zauzima drugo mjesto na svijetu.
„Dosadašnja suradnja s ADAC-om je bila vrlo učinkovita te smo zajedničkim aktivnostima značajno doprinijeli još boljoj vidljivosti i promociji Hrvatske među njemačkim ljubiteljima putovanja. Nastavkom suradnje želimo zadržati kontinuitet, dok u odlične nove promotivne efekte ne sumnjamo obzirom da ADAC broji više od 20 milijuna članova te je sastavljen od 18 regionalnih klubova na cijelom njemačkom teritoriju koji zajedno imaju više od 150 poslovnica koje djeluju i kao turističke agencije. To je ogromna mreža s velikim dosegom prema našim ciljanim javnostima te sam siguran kako ćemo i ove godine s njemačkog tržišta ostvariti odlične rezultate“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako 70 posto Nijemaca na ljetni godišnji odmor putuje osobnim automobilom.
S ciljem provedbe svih planiranih aktivnosti Hrvatska turistička zajednica je već pristupila prikupljanju tailor made ponuda vezanih za promociju i oglašavanje na svim ADAC-ovim promotivnim kanalima koji često predstavljaju i prvu adresu za servisne informacije za putovanja Nijemaca.
„Danas smo usvojili vrlo važne dokumente koji se odnose na rad Hrvatske turističke zajednice u prošloj i ovoj godini, a posebno nas veseli daljnje osnaživanje suradnje s njemačkim automobilskim klubom, ADAC-om. Ta je suradnja intenzivirana nakon što je Ministarstvo krajem 2021. godine potpisalo s ADAC-om Memorandum o razumijevanju, a već prošle godine polučila je sjajne rezultate te sam sigurna kako ćemo ove godine kroz suradnju s ADAC-om ostvariti još bolje rezultate na njemačkom tržištu. Iznimno smo zadovoljni kako se Hrvatska predstavila na svim sajmovima, od Münchena i Beča gdje smo bili zemlja partner, pa do Berlina, Milana, Züricha i svih ostalih na kojima smo Hrvatsku predstavili kao cjelogodišnju destinaciju s raznolikom ponudom. Na svim našim emitivnim tržištima vlada velik interes za Hrvatskom te nakon odlične predsezone i glavni dio turističke godine dočekujemo s optimizmom", izjavila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
Na sjednici su članovi vijeća usvojili i Godišnje izvješće o izvršenju programa rada za 2022. prema kojem je HTZ u prošloj godini ostvarila ukupne prihode u iznosu od 290.564.496,00 kuna što predstavlja realizaciju od 98,5 posto u odnosu na planirane prihode, dok su ukupni ostvareni rashodi lani iznosili 251.448.555,00 kuna. Ostvarena razlika između prihoda i rashoda prenijet će se za realizaciju aktivnosti u 2023. godini, a uz navedeno Godišnje izvješće o izvršenju programa rada Skupštini HTZ-a će se na daljnje usvajanje dostaviti i Izvješće o radu Turističkog vijeća, kao i sva ostala izvješća sastavljena sukladno propisima kojima se uređuje financijsko poslovanje i računovodstvo neprofitnih organizacija.
Također, u skladu s navedenim prijenosom sredstava iz prošle u ovu godinu, ali i s obzirom na očekivana povećanja drugih prihoda u ovoj godini, članovi Turističkog vijeća usvojili su Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada za 2023. godinu u sklopu kojeg su navedene nove i dodatne aktivnosti predviđene za realizaciju u ovoj godini.