Hrvatska turistička zajednica od strane Virtuosa, vodećeg udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, nominirana je za najbolju nacionalnu turističku organizaciju na svijetu u sklopu „2019 Virtuoso Award“, odnosno u kategoriji „Tourism Board of the Year“. Uz Hrvatsku turističku zajednicu nominirane su još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije, a pobjednik će biti objavljen 12. kolovoza 2019. u sklopu Virtuoso Travel Weeka, najznačajnijeg turističkog događanja na američkom kontinentu.
„Svaka nominacija, koja je rezultat našeg kvalitetnog rada, izuzetno nas veseli, a posebice ova koja dolazi od strane renomiranog udruženja poput Virtuosa. Priznanje je to svim vrijednim kolegama i zaposlenicima HTZ-a, kao i svim turističkim djelatnicima diljem Hrvatske. Ova nominacija dodatno potvrđuje odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu s kojeg nas svake godine posjećuje sve više turista, a još bolje trendove očekujemo nedavnom uspostavom direktnog leta Philadelphia-Dubrovnik“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši da će hrvatska turistička ponuda na američkom tržištu biti još vidljivija jer uskoro s radom kreće, uz postojeći ured u New Yorku, novi ured u Los Angelesu.
Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Naime, tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi su zadržani i u dosadašnjem dijelu ove godine tijekom kojeg je ostvareno više od 190 tisuća dolazaka i 500 tisuća noćenja američkih turista, što predstavlja rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Navedeni rezultati pozicioniraju SAD kao najznačajnije daleko emitivno tržište za Hrvatsku.
Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 17.500 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja.