U okviru strateškog partnerstva s nogometnim klubom FC Bayern, Turistička zajednica Istarske županije ugovorila je deset projektnih aktivnosti marketinškog karaktera kako bi iskoristila snagu branda minhenskog kluba i tako ugradila dio Bayernovog imidža i reputacije u brend Istre.
Među dogovorenim aktivnostima je i Matchdaypresenter, projekt predstavljanja Istre započet za vrijeme održavanja turističkog sajma f.re.e. u Münchenu. U službeni posjet štandu Hrvatske turističke zajednice došla su tri velika imena FC Bayerna: članovi Uprave kluba Andreas Jung, direktor marketinga te Joerg Wacker, direktor strateškog razvoja, kao i klupska legenda Giovane Élber koji je potpisao četiri dresa za nagradnu igru, dijelio autograme i slikao se s posjetiteljima.
Najznačajniji event u okviru projekta Matchdaypresenter bila je specijalna prezentacija Istre u Siemens Cooking Lounge Areni u okviru kojeg je Turistička zajednica Istre priredila meni za četrdesetak uzvanika i predstavnike medija. U okviru istarskog menija organizirana je posebno vođena degustacija ekstra djevičanskog maslinovog ulja pod vodstvom maslinara Tedija Chiavalona. Istarske delicije pripremao je jedan od najpoznatijih njemačkih kuhara Alfons Schuebeck.
Ugovor s nogometnim divom predstavlja najveći i najsnažniji iskorak destinacije Istre u marketinškom smislu, a učinci ovog partnerstva imat će utjecaj na globalnoj razini prije svega radi popularnosti legendarnog kluba u cijelom svijetu. Osnovna ideja strateškog partnerstva bila je spojiti dva premium branda putem kojih bi se stvorila identifikacija kvalitete i vrhunskih proizvoda na način umrežavanja marketinških aktivnosti u offline i online segmentu.
Više doznajte ovdje.