Hrvatska hit destinacija na tržištu Švedske

Objavljeno:
Renco Kosinožić

Kako prenose brojni mediji u Švedskoj, a među kojima se ističe jedan od najčitanijih dnevnih listova Aftonbladet, Hrvatska je na tržištu Švedske hit destinacija za 2018. godinu. Naime, prema istraživanjima i trenutnoj prodaji, hrvatske destinacije bilježe veliki rast prodaje što sugerira kako će mnogi švedski turisti, koji su do sada ljetovali u Španjolskoj ili Grčkoj, u 2018. godini kao odredište svog putovanja odabrati upravo Hrvatsku.

Nastavak je to pozitivnih trendova zabilježenih tijekom 2017. godine kada je s tržišta Švedske ostavareno 312.000 dolazaka i 1,7 milijuna noćenja što u odnosu na 2016. godinu predstvalja poraste u dolascima od 16 posto te u noćenjima od 13 posto. Naime, vodeći švedski turoperatori u ovome trenutku bilježe bolju prodaju hrvatskih destinacija nego u isto vrijeme prošle godine, a nastavak pozitivnih trendova se očekuje na razini cijele godine, posebice u ljetnom dijelu sezone. U ostvarenju pozitivnih rezultata ključnu će ulogu imati i nove aviolinije koje će povezivati ključne hrvatske i švedske destinacije.

Dodajemo kako je objava na portalu Aftonbladet dostupna putem ove poveznice.