Promotivni spot Hrvatske turističke zajednice „Croatia Full of well-being“, na 20. jubilarnom Međunarodnom festivalu turističkog filma – ITF'CRO, proglašen je najboljim nacionalnim turističkim filmom osvojivši tako nagradu i priznanje „Baldo Čupić“. Svečana ceremonija i dodjela nagrada održana je u Solinu u hotelu President, a navedeni je uradak proglašen najboljim u jakoj konkurenciji filmova iz više od 50 zemalja.
Osvojenu nagradu komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić: „Izuzetno mi je drago što su članovi međunarodnog žirija prepoznali ovaj uradak Hrvatske turističke zajednice te isti nagradili vrijednim priznanjem. Sigurno je da će nam ova nagrada istovremeno poslužiti kao profesionalno zadovoljstvo u smislu prepoznate kvalitete našeg rada, ali i kao motivacija u daljnjem djelovanju Hrvatske turističke zajednice. Promocija Hrvatske kroz kvalitetne video materijale predstavlja vrlo važan segment u našim promotivnim aktivnostima te ćemo sukladno tome i dalje puno ulagati u ovaj segment promocije“.
Redatelj nagrađenog promotivnog spota je Hrvoje Serdar, a sam video na efektivan način prikazuje proizvod wellness turizma u ukupnom trajanju od jedne minute i devet sekundi. Podsjećamo kako se najbolji hrvatski nacionalni turistički film tradicionalno nagrađuje dodjelom prestižne nacionalne nagrade ovog festivala „Baldo Čupić“, a koja je ustanovljena 2002. u spomen preminulom Baldi Čupiću, jednom od najnagrađivanijih autora festivala i svjetskih turističkih filmskih festivala.
Dodajemo kako su, usporedno s „ITF‘CRO 2017.“, u Solinu održane još dvije međunarodne priredbe: 24. INTERSTAS'2017. - međunarodna smotra turizma, filma, krajobraza te 15. KEA-CRO'2017. - predstavljanje hrvatskih kandidata u natjecanju za Međunarodni Zlatni Cvijet i posebnu nagradu „dr. Lucija Čikeš”.